IN-COMPANY / MAATWERK ONLINE MARKETING TRAINING

Type product
Tijdsduur
Trainer
Sam Engel

IN-COMPANY / MAATWERK ONLINE MARKETING TRAINING

U Digital
Logo van U Digital
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 U Digital heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 3 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Binnen onze training staat transfer naar de praktijk centraal. We zien het liefst dat iemand de dag na de training al resultaat boekt met zijn nieuw verworven kennis. Daarom staan onze trainers ook in de periode na afloop van de training voor je klaar wanneer er vragen zijn.

Wij geven enkel privé trainingen. Uit ervaring is gebleken dat een training echt zinvol is wanneer deze volledig is afgestemt op de individuele persoon en organisatie. Daarom wordt je een week voor de start van de training gebeld door een van onze trainers. In dit intake gesprek bepalen we samen met jou het niveau en de onderwerpen die tijdens de training aan bod komen.

Wil je de training samen met een collega volgen? Dat is natuurlijk geen probleem.

Tijdens onze trainingen werken we altijd met echte data. Het liefst zien we dat je werkt binnen het account van jouw bedrijf. Zodat de leerstof direct toegepast kan worden op data die voor jou relevant is.

In-company en maatwerk trainingen

Wij verzorgen online marketing trainingen volledig afgestemt op jouw organisatie!

Je bent op zoek naar verdieping of verbreding van kennis op het gebied van online marketing binnen jouw team of organisatie. Wij kunnen je daarbij helpen door het verzorgen van een online marketing training, die is afgestemd op hetgeen voor jouw organisatie relevant is.

Een incompany of maatwerk training kan bestaan uit één of meerdere van de volgende expertises:

  • SEO
  • AdWords
  • E-mail
  • Social
  • Analytics
  • Leadgeneratie
  • Conversie optimalisatie

PROGRAMMA

Om te komen tot een optimale invulling van de training bespreken we gezamenlijk waar de uitdagingen liggen. Samen kijk…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Online marketing, SEO, Google Analytics, Copywriting en Google Ads.

Binnen onze training staat transfer naar de praktijk centraal. We zien het liefst dat iemand de dag na de training al resultaat boekt met zijn nieuw verworven kennis. Daarom staan onze trainers ook in de periode na afloop van de training voor je klaar wanneer er vragen zijn.

Wij geven enkel privé trainingen. Uit ervaring is gebleken dat een training echt zinvol is wanneer deze volledig is afgestemt op de individuele persoon en organisatie. Daarom wordt je een week voor de start van de training gebeld door een van onze trainers. In dit intake gesprek bepalen we samen met jou het niveau en de onderwerpen die tijdens de training aan bod komen.

Wil je de training samen met een collega volgen? Dat is natuurlijk geen probleem.

Tijdens onze trainingen werken we altijd met echte data. Het liefst zien we dat je werkt binnen het account van jouw bedrijf. Zodat de leerstof direct toegepast kan worden op data die voor jou relevant is.

In-company en maatwerk trainingen

Wij verzorgen online marketing trainingen volledig afgestemt op jouw organisatie!

Je bent op zoek naar verdieping of verbreding van kennis op het gebied van online marketing binnen jouw team of organisatie. Wij kunnen je daarbij helpen door het verzorgen van een online marketing training, die is afgestemd op hetgeen voor jouw organisatie relevant is.

Een incompany of maatwerk training kan bestaan uit één of meerdere van de volgende expertises:

  • SEO
  • AdWords
  • E-mail
  • Social
  • Analytics
  • Leadgeneratie
  • Conversie optimalisatie

PROGRAMMA

Om te komen tot een optimale invulling van de training bespreken we gezamenlijk waar de uitdagingen liggen. Samen kijken we waar de meeste winst is te behalen en bepalen we doelstellingen. Vervolgens adviseren wij welke kennis noodzakelijk is om de doelstellingen te behalen. In één of meerdere trainingssessies werken we met jouw team samen om kennis over te dragen en besteden we aandacht aan de transfer van deze kennis naar de praktijk. Ook in de periode na het afronden van de training blijft de mogelijkheid bestaan om feedback van de trainers te vragen. Mede hierdoor borgen we de effectiviteit van onze trainingen. Volgens deze methodiek helpen we organisaties, zoals die van jouw, om online marketing naar een hoger plan te tillen en de concurrentie voor te blijven.

Startdatum
De datum van de training is flexibel en wordt na aanvraag persoonlijk afgestemd met onze projectmanager.

Duur
Afhankelijk van de doelstellingen en inhoud van de training kan deze uit één of meerdere dagdelen bestaan. In overleg bepalen we de meest effectieve aanpak.

Locatie
De training kan bij ons op locatie gegeven worden of intern bij de opdrachtgever. Een training op onze trainingslocatie is inclusief een heerlijke lunch met verse sappen en belegde broodjes. Natuurlijk is er ook voldoende goede koffie, thee en fruit.

Groepsgrootte
Een groep bestaat uit niet meer dan 6 deelnemers. Binnen een goede training moet er voldoende ruimte zijn voor persoonlijke aandacht.

Kosten
De kosten voor een incompany of maatwerk training worden in overleg bepaald afhankelijk van de gewenste invulling en duur van de training. Ter indicatie, uitgaande van een training van een dag van 10.00 tot 16.00 uur aan een groep van 4 personen bedragen de kosten €1.499,00 euro.

Voorbeeld maatwerktraining
Aan de rechterzijde is een voorbeeld te zien van een maatwerktraining die door ons is uitgevoerd binnen een B2B organisatie, die beter in staat wilde zijn om zelfstandig meer leads te verzamelen.

's morgens

  • Wat is leadgeneratie
  • Wat kan leadgeneratie jouw organisatie opleveren
  • Hoe kan ik een optimale leadfunnel inrichten
  • Hoe meet ik de leadfunnel middels Google Analytics

's middags

  • Waar vind ik mijn doelgroep
  • AdWords & Leadgeneratie
  • SEO & Leadgeneratie
  • Social & Leadgeneratie
  • E-mail & Leadgeneratie
  • Hoe analyseer en optimaliseer ik het leadgeneratie proces
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.