Verhoog uw effectiviteit in de binnendienst

Niveau
Tijdsduur
Logo van FME

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

FME biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amersfoort, Deventer, Dordrecht, Eindhoven, Rotterdam, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Verhoog uw effectiviteit in de binnendienst
De functie van binnendienstmedewerker is van onmiskenbaar belang in het commerciële proces. Hij is de spil in de klantcontacten en communicatie met de klant is voor zijn functie dan ook van wezenlijk belang. Echter, als men het eigen gedrag en de eigen gesprekken met de klant eens goed onder de loep neemt, blijkt vaak dat niet ‘alles’ eruit is gehaald. Wat vaak gebeurt, is dat de binnendienstmedewerker in de loop der jaren, ongemerkt, vervallen is in bepaalde gewoontes en patronen.
Deze workshop is gericht op het verbeteren van de slagvaardigheid van de binnendienstmedewerker en verbetert daarmee de commerciële resultaten. Bijkomend voordeel is (nog…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Verhoog uw effectiviteit in de binnendienst
De functie van binnendienstmedewerker is van onmiskenbaar belang in het commerciële proces. Hij is de spil in de klantcontacten en communicatie met de klant is voor zijn functie dan ook van wezenlijk belang. Echter, als men het eigen gedrag en de eigen gesprekken met de klant eens goed onder de loep neemt, blijkt vaak dat niet ‘alles’ eruit is gehaald. Wat vaak gebeurt, is dat de binnendienstmedewerker in de loop der jaren, ongemerkt, vervallen is in bepaalde gewoontes en patronen.
Deze workshop is gericht op het verbeteren van de slagvaardigheid van de binnendienstmedewerker en verbetert daarmee de commerciële resultaten. Bijkomend voordeel is (nog) meer plezier in het werk.

Doel
Na afloop van deze workshop is de deelnemer in staat om op een effectievere wijze zijn functie te vervullen. Heel concreet betekent dat dat zijn commerciële inspanningen meer resultaat op zullen leveren en hij vergroot daarmee het resultaat van de organisatie. De deelnemer verbetert zijn verkoopvaardigheden, hij krijgt meer inzicht in de beleving van de klant en hij leert methodes en technieken die hem in staat stellen om meer uit het commerciële gesprek te halen. Prettig is dat hij leert wel dicht bij zichzelf te blijven en zodoende zijn eigen werkmotivatie te vergroten!

Doelgroep
Iedereen die werkzaam is in de commerciële binnendienst en zijn slagvaardigheid met betrekking tot het commerciële proces en (telefonische) gesprekstechnieken wil verbeteren. De workshop is niet alleen bedoeld voor medewerkers die nog niet zo ervaren zijn, maar levert ook aan hen die al jaren de binnendienst bemannen, een positieve impuls en verfrissende inzichten. Ook zij zijn dus van harte welkom.

Aanmelding
U kunt zich voor deelname aan de workshops en trainingen via het aanmeldingsformulier op de website aanmelden. Na aanmelding is annulering niet meer mogelijk. Bij verhindering kan de plaats van de deelnemer worden ingenomen door een collega.

Afmelding
Bij een dringende reden (bijvoorbeeld ziekte) dient u zich af te melden  via fmecollege@fme.nl. In overleg met FME College kan een afspraak gemaakt worden voor het kosteloos deelnemen aan een volgende workshop of training.

Bij afmelding wegens andere redenen (zoals prioriteiten werk) worden de kosten van de betreffende workshop of training in rekening gebracht. U heeft  eenmalig de mogelijkheid om deel te nemen aan een eerstvolgende workshop of training waarbij de arrangementskosten van ongeveer € 30,- bij een halve dag en € 50,- bij een hele dag aan u worden doorbelast.

Doorgang
Workshops en trainingen vinden doorgang bij voldoende aanmeldingen. FME behoudt zich het recht voor indien de omstandigheden hiertoe aanleiding geven het programma te wijzigen en bij onvoldoende aanmeldingen een workshop / training te annuleren.
Extra workshops en trainingen worden bekend gemaakt op de website en via elektronische nieuwsbrieven.

Locaties
De workshops en trainingen worden gegeven door heel Nederland in accommodaties van onder andere Postillion en Van der Valk.  Gedurende de workshops ontvangt u het volgende arrangement:
bij ontvangst koffie en/of thee met een versnapering, tijdens de workshop/training  koffie, thee, water en/of frisdrank en tijdens de pauze wordt een lunch of warme maaltijd verzorgd inclusief 1 drankje.

Informatie
Vrijwel alle workshops en trainingen kunnen bij voldoende belangstelling 'in company' plaatsvinden. Voor meer informatie en advies kunt u contact opnemen met Petra van Buren via telefoon (088) 4008 408 of via e-mail fmecollege@fme.nl.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.