Beleving in uw facilitaire dienstverlening

Deze seminar is helaas verwijderd door FMM Academy. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

ICM Consultancy Opleiding - deeltijd

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

In 5 maanden verdiept u zich in uw persoonlijke stijl als consultant en ontwikkelt u de cruciale kennis en vaardigheden die een consultant …

Interieurstyling dagopleiding 8 weken

Logo van IPD Opleidingen

Interieurstyling......verdiepen!Bij de cursus interieurstyling worden uw zintuigen goed gebruikt: u regisseert de uitstraling en beleving v…

Basiscursus Industriële Automatisering

Logo van Mikrocentrum

Bent u werkzaam in de industrie of u komt regelmatig in een procesomgeving en wilt u meer weten over Industriële Automatisering? Volg dan d…

Financial Controller (post-HBO) - deeltijd

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

De opleiding Financial Controller biedt u alle kennis en vaardigheden zodat u zich kunt ontwikkelen als professional. De Financial Controll…

Programmeren in C++

Logo van Learnit Training

Wilt u zich na het volgen van de Programmeren in C-training verder ontwikkelen als C++-programmeur? Dan is deze intensieve, praktijkgericht…

Projectfinanciën

Logo van Learnit Training

Bent u projectmanager en wilt u zich meer verdiepen in het financiële gedeelte van projecten? Wanneer u over een goede financiële kennis be…

Training ‘Binnenklimaat in Kantoorgebouwen’

Logo van newDirections

Hoe krijg ik als facility manager of coördinator meer grip op klimaatklachten? Klimaattechniek is helaas een onderbelicht onderwerp tijdens…

Acceptance and Commitment Therapy (ACT)

Logo van RINO Noord-Holland

Acceptance and Commitment Therapy (ACT) is een zogeheten derde generatie gedragstherapie. Centraal staat het idee dat experiëntiële vermijd…

De Customer Journey in 6 stappen

Logo van FMM Academy

Denken vanuit de klant draagt bij aan een hogere klanttevredenheid en een toenemende loyaliteit. Het opzetten van een Customer Journey kan …

Training Customer Journey Mapping

Logo van O&i management consultants

Klantbeleving is het sleutelwoord voor organisaties om zich te kunnen onderscheiden. Het gaat niet meer alleen om de kwaliteit van een prod…