Beleving in uw facilitaire dienstverlening

Deze seminar is helaas verwijderd door FMM Academy. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

ICM Consultancy Opleiding

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Omschrijving Bent u een specialist in uw vakgebied en wilt u zich ontwikkelen tot een professionele (zelfstandig) consultant of adviseur? I…

Interieurstyling dagopleiding 8 weken

Logo van IPD Opleidingen

Interieurstyling......verdiepen!Bij de cursus interieurstyling worden uw zintuigen goed gebruikt: u regisseert de uitstraling en beleving v…

Basiscursus Industriële Automatisering

Logo van Mikrocentrum

Bent u werkzaam in de industrie of u komt regelmatig in een procesomgeving en wilt u meer weten over Industriële Automatisering? Volg dan d…

HBO-Rechten

Logo van Hogeschool Utrecht

Heeft u een goed rechtvaardigheidsgevoel en bent u praktisch ingesteld? Bent u geboeid door wet- en regelgeving en door de manier waarop de…

Onderhoud en Management

Logo van Hogeschool Utrecht

Bent u als leidinggevende beroepsmatig bezig met het managen van onderhoudsprocessen en heeft u de behoefte om uw bestaande kennis te verdi…

Financiële kennis voor de niet-financiële manager - schriftelijke cursus

Logo van International Management Forum (IMF)

Een zeer complete cursus voor de manager die zich niet dagelijks met cijfers bezighoudt! Met andere woorden, een uniek schriftelijk leerpak…

Duurzaam Ondernemen

Logo van ICM Opleidingen & trainingen

Wilt u erachter komen hoe u met uw bedrijfsactiviteiten (nog) meer kunt betekenen voor mens, maatschappij en milieu? En hoe duurzaam ondern…

Training ‘Binnenklimaat in Kantoorgebouwen’

Logo van newDirections

Hoe krijg ik als facility manager of coördinator meer grip op klimaatklachten? Klimaattechniek is helaas een onderbelicht onderwerp tijdens…

Acceptance and Commitment Therapy (ACT)

Logo van RINO Noord-Holland

Acceptance and Commitment Therapy (ACT) is een zogeheten derde generatie gedragstherapie. Centraal staat het idee dat experiëntiële vermijd…

De Customer Journey in 6 stappen

Logo van FMM Academy

Denken vanuit de klant draagt bij aan een hogere klanttevredenheid en een toenemende loyaliteit. Het opzetten van een Customer Journey kan …