Gastvrijheid en verandermanagement in de Facility praktijk

Niveau
Tijdsduur
Logo van F-Academy

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

U bent actief bezig met het ontwikkelen van hospitality binnen uw organisatie. Maar hoe zet u deze conceptmatige gedachte om naar een praktische uitvoering? Hoe borgt u gastvrijheid zodanig, dat dit in het DNA van het (facilitair) bedrijf en van de medewerkers zit? Tijdens de masterclass 'Gastvrijheid borgen in de praktijk' krijgt u hiervoor de handvatten aangereikt.

Tijdens deze masterclass leert u van trainer Laura de la Mar wat de uitdagingen en succesfactoren zijn voor het borgen van een hospitality-concept voor uw organisatie. U krijgt de kennis en inspiratie aangereikt om beleving dusdanig te regisseren dat u een grotere meerwaarde kunt realiseren voor uw organisatie. In sommige geval…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

U bent actief bezig met het ontwikkelen van hospitality binnen uw organisatie. Maar hoe zet u deze conceptmatige gedachte om naar een praktische uitvoering? Hoe borgt u gastvrijheid zodanig, dat dit in het DNA van het (facilitair) bedrijf en van de medewerkers zit? Tijdens de masterclass 'Gastvrijheid borgen in de praktijk' krijgt u hiervoor de handvatten aangereikt.

Tijdens deze masterclass leert u van trainer Laura de la Mar wat de uitdagingen en succesfactoren zijn voor het borgen van een hospitality-concept voor uw organisatie. U krijgt de kennis en inspiratie aangereikt om beleving dusdanig te regisseren dat u een grotere meerwaarde kunt realiseren voor uw organisatie. In sommige gevallen kunt u zelfs uw processen slimmer inregelen door naar het belevingsperspectief te kijken.

 

Gastvrij Verandermanagement
Gastvrijheid borgen vraagt om diverse skills. Denk aan leiderschap, maar ook inzicht in gedrags- en cultuurverandering. Inzichten uit verandermanagement kunnen u helpen om uw gastvrijheidsvisie verder te realiseren. Het noodzakelijke verandertraject vraagt ook om een breed draagvlak binnen de organisatie. Hoe zorg je voor een duidelijke inrichting in processen en hoe creëert u draagvlak en verandering binnen de teams en individuen? Hoe inspireer je Facility Providers van uw organisatie om mee te gaan in het concept? De praktijk laat zien dat er een enorme cultuurverandering noodzakelijk is om gastvrijheid daadwerkelijk een plaats te geven. Hoe zorgt u vanuit FM voor de noodzakelijke cultuurveranderingen bij medewerkers?

 

Wat levert het volgen van deze masterclass u op?

  • Handvatten en tools om uw bestaand hospitality-concept aan te scherpen en te borgen;
  • Inzicht in de vertaling van gastvrijheid van visie naar praktijk;
  • Hoe u een breed draagvlak creëert voor uw hospitality-visie binnen de organisatie;
  • Een plan voor het borgen van gastvrijheid in uw eigen (facilitair) bedrijf;
  • Analytisch inzicht in de voorwaarden van een gastvrije organisatie;
  • Inzicht in de do’s and don’ts van collega’s die werken aan de oplossing van gelijksoortige uitdagingen;
  • Een overzicht van de 6 sleutels tot gastvrijheid.  

Follow up
Na afloop ontvangt u de presentatie digitaal. Daarnaast ontvangt u de whitepaper Hospitality by Facility Management, het Mood Maker boek en diverse tools.

 

Locatie: Postillion Hotel, Bunnik
Het Postillion Hotel in Bunnik is de thuisbasis voor deze tweedaagse training. Onlangs won het Postillion in Bunnik de Nationale meeting award 2018 in de categorie XXL. Volgens de jury: "Gastvrijheid wordt hier echt met een hoofdletter 'G' geschreven en wordt vergaderen effectief, leuk en inspirerend.’

 

Doelgroep
De masterclass is gericht op professionals die bezig zijn met het ontwikkelen van gastvrijheid (hospitality) en dit willen uitdragen binnen de organisatie. Dit kunnen zowel facilitair managers als HR professionals en meer zijn. Gezien de tactisch-strategische inhoud van het programma is de masterclass niet geschikt voor operationele medewerkers. Maximaal aantal deelnemers is 10 personen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.