Customer Service

Deze training is helaas verwijderd door Focus Advisering Training Coaching. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

10.700 - Basisopleiding Logistiek Medewerker 2 dagen

Logo van Veiligheidsinstituut-HER opleidingen
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Cursuscode: 10.700 Inleiding In een magazijn vindt het logistieke proces van ontvangst, opslag en uitlevering plaats. Er komen goederen bin…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Klantgericht denken en doen

Logo van FocusXL
|META_INFO|

Doel van de training Voor jou als bedrijf staat de klant centraal. Ieder contactmoment dat je of jouw medewerker heeft met de klant bepaald…

check_box_outline_blank

Communicatie: Effectief Communiceren (HBO & MBO)

Logo van Xzellent - Training | Coaching
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Een training communicatieve vaardigheden van Xzellent waarin je leert meer uit je gesprekken te halen, beter je punt te maken en vanuit jez…

check_box_outline_blank

Klantenmoord of moordklanten: Klantenservice

Logo van De Netwerkmakelaar
|META_INFO|

Het behouden van klanten kost een factor 4 minder dan het maken van nieuwe klanten. Het is dus een goede strategie om, naast het maken van …

check_box_outline_blank

Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Logo van Icademy
|META_INFO|

Als je iets verkoopt, krijg je te maken met mondige klanten. Waren afnemers vroeger meer terughoudend met het ventileren van hun klachten, …

check_box_outline_blank

DOE&LEER workshop Scoren met customer service!

Logo van SellingNet
|META_INFO|

Scoren met customer service! Als call agent of helpdeskmedewerker bent u het visitekaartje van uw organisatie. Door uw woordkeus en uw stem…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank

Opleiding Medewerker Klantenservice

Logo van Fabius Opleidingen
|META_INFO|

Is service verlenen voor jou vanzelfsprekend en word jij blij van tevreden klanten? Dan is de opleiding Klantenservice Medewerker van Fabiu…

check_box_outline_blank

Persoonlijk en professioneel communiceren

Logo van Prinssen Communicatie
|META_INFO|

Goede communicatie verbetert de sfeer én versterkt de samenwerking. Als leidinggevende ben je je daarvan bewust. Maar je vraagt je af: hoe …