Klantgericht denken en doen
- Niveau
- Tijdsduur
- Trainers
+7
"De inhoud van de training sluit perfect aan bij de verwachtingen. De manier waarop Ivo de training geeft werkt zeer enthousiasmerend. Hij geeft mooie praktijk voorbeelden en zet je aan het werk met opdrachten die goed blijven hangen. Ook de e-coaching achteraf werkte versterkend om de opgedane kennis te verankeren." - 12-01-2022 14:02
"De inhoud van de training sluit perfect aan bij de verwachtingen. De manier waarop Ivo de training geeft werkt zeer enthousiasmerend. Hij ge… alles lezen - 12-01-2022 14:02
Startdata en plaatsen
FocusXL biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle
Beschrijving
Niet tevreden? Investering terug!
Doel van de training
Voor jou als bedrijf staat de klant centraal. Ieder contactmoment dat je of jouw medewerker heeft met de klant bepaald de indruk die men van jouw bedrijf heeft. Klantgerichtheid is daarmee vanzelfsprekend van onmiskenbaar belang.
Maar wat is klantgerichtheid precies? En hoe kun je het managen? Wat verwachten klanten tegenwoordig? Op deze en vele andere vragen geven je graag antwoord.
Tijdens de training Klantgericht Denken en Doen vergroot je je kennis en vaardigheden om nog klantgerichter te acteren en gesprekken professioneel te kunnen sturen. Dit alles met één doel: enthousiaste, tevreden en terugkomende klanten.
Onderwerpen
Voor de training Klantgericht Denken e…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Niet tevreden? Investering terug!
Doel van de training
Voor jou als bedrijf staat de klant centraal. Ieder contactmoment dat je of jouw medewerker heeft met de klant bepaald de indruk die men van jouw bedrijf heeft. Klantgerichtheid is daarmee vanzelfsprekend van onmiskenbaar belang.
Maar wat is klantgerichtheid precies? En hoe kun je het managen? Wat verwachten klanten tegenwoordig? Op deze en vele andere vragen geven je graag antwoord.
Tijdens de training Klantgericht Denken en Doen vergroot je je kennis en vaardigheden om nog klantgerichter te acteren en gesprekken professioneel te kunnen sturen. Dit alles met één doel: enthousiaste, tevreden en terugkomende klanten.
Onderwerpen
Voor de training Klantgericht Denken en Doen worden de leerdoelen graag in overleg afgestemd. Op die manier sluit de training optimaal aan op wat jij wilt versterken. De volgende onderwerpen komen aan bod komen en beheers je na het volgen van de training Klantgericht Denken en Doen:
- Wat is klantgerichtheid en wat is klantvriendelijkheid?
- Wat betekend klantgericht werken voor jou?
- Drie musthaves voor een optimale klantbeleving!
- Wat vind jij belangrijk als je iets koopt?
- Welk bedrijf vind jij een topbedrijf? Waarom?
- Waar letten klanten op als ze binnenkomen?
- Hoe kan ik van een tevreden klant een loyale klant maken?
- Wat verwachten klanten tegenwoordig?
- Op welke wijze blijft je klant trouw?
- Op welke manier luister je actief en laat je dit ook blijken?
- Hoe maak je de klik? Oftewel, inspelen op verschillende communicatiestijlen.
- Hoe kom je over op een ander?
- Kort en overtuigend presenteren van je boodschap of mening.
- Hoe ga je slim met klachten om?
Onze aanpak
Veel deelnemers ervaren het succes van de training Klantgericht Denken en Doen in onze aanpak. We sluiten we altijd aan op jouw praktijk, ervaring en niveau. Daarmee gaan we niet alleen voor een leuke dag, maar ook voor direct resultaat in de praktijk!
De training is zo opgebouwd dat je er tot in de lengte van jaren plezier van hebt. Zo heb je de beschikking over uitdagend en praktisch lesmateriaal met de nieuwste inzichten en een follow-up middels e-coaching.
"De inhoud van de training sluit perfect aan bij de verwachtingen. De manier waarop Ivo de training geeft werkt zeer enthousiasmerend. Hij geeft mooie praktijk voorbeelden en zet je aan het werk met opdrachten die goed blijven hangen. Ook de e-coaching achteraf werkte versterkend om de opgedane kennis te verankeren." - 12-01-2022 14:02
"De inhoud van de training sluit perfect aan bij de verwachtingen. De manier waarop Ivo de training geeft werkt zeer enthousiasmerend. Hij ge… alles lezen - 12-01-2022 14:02
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.