Training Online campagnes

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,0 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,0 (uit 28 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
6 okt. 2020 tot 13 okt. 2020

Beschrijving

Hoe overtuig je je doelgroep op internet terwijl er een exponentiële groei aan content plaatsvindt? Hoe werk je in een ad hoc-wereld aan structurele groei voor een bedrijf of organisatie? Niet door nóg meer banners in te kopen of door op virals te hopen.

Ontdek in deze tweedaagse training je hoe je een nieuwe, moderne campagne-methodiek in kunt zetten. Ga samen met ervaren experts aan de slag met een goed gefundeerd en doordacht marketingplan!

Resultaat

  • Je hebt een duidelijk beeld van het online speelveld voor campagnes: wat zijn de trends, wat zijn de mythes, en wat kunnen we in de toekomst verwachten?
  • Je hebt nieuw inzicht in de behoeften van de consument en je weet waar communicatie…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Storytelling, Presenteren, Concepting, Verhalen schrijven en Conceptontwikkeling.

Hoe overtuig je je doelgroep op internet terwijl er een exponentiële groei aan content plaatsvindt? Hoe werk je in een ad hoc-wereld aan structurele groei voor een bedrijf of organisatie? Niet door nóg meer banners in te kopen of door op virals te hopen.

Ontdek in deze tweedaagse training je hoe je een nieuwe, moderne campagne-methodiek in kunt zetten. Ga samen met ervaren experts aan de slag met een goed gefundeerd en doordacht marketingplan!

Resultaat

  • Je hebt een duidelijk beeld van het online speelveld voor campagnes: wat zijn de trends, wat zijn de mythes, en wat kunnen we in de toekomst verwachten?
  • Je hebt nieuw inzicht in de behoeften van de consument en je weet waar communicatie aan moet voldoen.
  • Je hebt een eigentijdse aanpak voor online marketing die je direct in je eigen projecten kunt toepassen.
  • Je kunt deze aanpak concreet uitwerken voor online kanalen als Facebook, Instagram, Snapchat en Youtube.
  • Je weet waar online content aan moet voldoen om succesvol bij te dragen aan je campagnedoelstellingen.

Programma

In de training Online campagnes ga je met expert Patrick Klerks aan de slag en leer je de verwende consument te omarmen.

Dag 1:

  • Trends en mythes over internet anno nu.
  • Data overload! Hoe online content exponentieel groeit en hoe dat marketing beïnvloedt.
  • Het spanningsveld: een consument die directe, toepasselijke, vermakelijke content in hapklare brokken versus een organisatie of bedrijf met beperkte middelen in een online wereld waar iedereen om het hardst schreeuwt.
  • De methodiek: always on! Een methodiek om om te gaan met het hierboven genoemde spanningsveld: gedrag op basis van content gebruiken om je marketing te verbeteren.

Na dag 1 krijg je een opdracht mee die je voor de tweede trainingsdag gaat voorbereiden.

Dag 2:

  • Het online ecosysteem: welke online kanalen zet je in, en hoe bereik je een relevante doelgroep met behulp van doelgroepdata, relatiedata en eventdata.
  • Cases: voorbeelden van de methodiek in de praktijk (voor B2C en B2B), onder andere voor Milieu Centraal, de Consumentenbond, en Kingspan.
  • De uitwerking: Hoe pas je dit nu toe op je eigen organisatie, en jouw specifieke uitdagingen?

Voor wie

Deze training is bedoeld voor professionals die zich bezighouden met online communiceren, overtuigen en activeren. Denk aan communicatiemedewerkers, -adviseurs, online managers, marketeers en campaigners. Ook als je bij een bureau werkt en anderen adviseert, is deze training een aanrader.

Trainer(s)

Patrick Klerks is online slimmerik. Werken aan online strategieën, concepten en campagnes, dat is echt zijn ding. Hij werkt onder andere voor de Consumentenbond, Max Havelaar, Pinnen Ja Graag, de NS en Nyenrode.

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018 en 2019 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Frankwatching Academy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.