Training Online campagnes

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Frankwatching Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Frankwatching Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 27 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
9 sep. 2019 tot 16 sep. 2019
Utrecht
28 nov. 2019 tot 12 dec. 2019

Beschrijving

Hoe overtuig je je doelgroep op internet terwijl er een exponentiële groei aan content plaatsvindt? Hoe werk je in een ad hoc-wereld aan structurele groei voor een bedrijf of organisatie? Niet door nóg meer banners in te kopen of door op virals te hopen.

Ontdek in deze tweedaagse training je hoe je een nieuwe, moderne campagne-methodiek in kunt zetten. Ga samen met ervaren experts aan de slag met een goed gefundeerd en doordacht marketingplan!

Resultaat

  • Je hebt een duidelijk beeld van het online speelveld voor campagnes: wat zijn de trends, wat zijn de mythes, en wat kunnen we in de toekomst verwachten?
  • Je hebt nieuw inzicht in de behoeften van de consument en je weet waar communicatie…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Projectmanagement, Projectmatig werken, PRINCE2, Eventmanagement en Projectmedewerker.

Hoe overtuig je je doelgroep op internet terwijl er een exponentiële groei aan content plaatsvindt? Hoe werk je in een ad hoc-wereld aan structurele groei voor een bedrijf of organisatie? Niet door nóg meer banners in te kopen of door op virals te hopen.

Ontdek in deze tweedaagse training je hoe je een nieuwe, moderne campagne-methodiek in kunt zetten. Ga samen met ervaren experts aan de slag met een goed gefundeerd en doordacht marketingplan!

Resultaat

  • Je hebt een duidelijk beeld van het online speelveld voor campagnes: wat zijn de trends, wat zijn de mythes, en wat kunnen we in de toekomst verwachten?
  • Je hebt nieuw inzicht in de behoeften van de consument en je weet waar communicatie aan moet voldoen.
  • Je hebt een eigentijdse aanpak voor online marketing die je direct in je eigen projecten kunt toepassen.
  • Je kunt deze aanpak concreet uitwerken voor online kanalen als Facebook, Instagram, Snapchat en Youtube.
  • Je weet waar online content aan moet voldoen om succesvol bij te dragen aan je campagnedoelstellingen.

Programma

In de training Online campagnes ga je met expert Patrick Klerks aan de slag en leer je de verwende consument te omarmen.

Dag 1:

  • Trends en mythes over internet anno nu.
  • Data overload! Hoe online content exponentieel groeit en hoe dat marketing beïnvloedt.
  • Het spanningsveld: een consument die directe, toepasselijke, vermakelijke content in hapklare brokken versus een organisatie of bedrijf met beperkte middelen in een online wereld waar iedereen om het hardst schreeuwt.
  • De methodiek: always on! Een methodiek om om te gaan met het hierboven genoemde spanningsveld: gedrag op basis van content gebruiken om je marketing te verbeteren.

Na dag 1 krijg je een opdracht mee die je voor de tweede trainingsdag gaat voorbereiden.

Dag 2:

  • Het online ecosysteem: welke online kanalen zet je in, en hoe bereik je een relevante doelgroep met behulp van doelgroepdata, relatiedata en eventdata.
  • Cases: voorbeelden van de methodiek in de praktijk (voor B2C en B2B), onder andere voor Milieu Centraal, de Consumentenbond, en Kingspan.
  • De uitwerking: Hoe pas je dit nu toe op je eigen organisatie, en jouw specifieke uitdagingen?

Voor wie

Deze training is bedoeld voor professionals die zich bezighouden met online communiceren, overtuigen en activeren. Denk aan communicatiemedewerkers, -adviseurs, online managers, marketeers en campaigners. Ook als je bij een bureau werkt en anderen adviseert, is deze training een aanrader.

Trainer(s)

Patrick Klerks is online slimmerik. Werken aan online strategieën, concepten en campagnes, dat is echt zijn ding. Hij werkt onder andere voor de Consumentenbond, Max Havelaar, Pinnen Ja Graag, de NS en Nyenrode.

Voor en door experts!

Frankwatching is de nummer 1 opleider in marketing & communicatie. In de Emerce 100, al jaren een erkende ranking voor e-business, staat Frankwatching op nummer 1 in de categorie ‘beste opleiders in marketing & communicatie’.

In 6 jaar tijd zijn we uitgegroeid tot een belangrijke aanbieder van trainingen op het vlak van Marketing, E-commerce, Content, Social en Analytics. We bieden meer dan 30 verschillende trainingen aan en organiseren drie tot vier trainingen per week op onze vaste locatie in Utrecht. Alle trainingen kunnen ook incompany worden gegeven of op maat gemaakt. Ook kun je in een uurtje je kennis bijspijkeren door het volgen van een webinar. Zo bieden we iedere professional de vorm die bij hem of haar past.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Frankwatching Trainingen, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.