Online cursus Hoe AI online adverteren verandert

Online cursus Hoe AI online adverteren verandert

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 49 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Frankwatching Academy biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Utrecht

Beschrijving

De impact van AI, machine learning en algoritmes op jouw campagnes

Marketing verandert radicaal door AI, machine learning en gepersonaliseerde (TikTok-)algoritmes. Hoe pas je je advertising-strategie aan, en mix je deze technologieën voor de beste campagne-inrichting en -performance? 

Maak in deze online cursus kennis met de nieuwste manieren van adverteren, zoals via Google Ads’ Performance Max en Meta AI. En ontdek waarom én hoe creatie in combinatie met AI het hart vormt van succesvolle datagedreven campagnes.  Deze cursus is interessant voor de marcom-professional die een dieper begrip wil hebben van online marketing.

Resultaat

  • Je kent de nieuwste trends en technologieën én hun impact o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Advertenties, LinkedIn, Facebook, Social Media Marketing en Zoekmachine adverteren (SEA).

De impact van AI, machine learning en algoritmes op jouw campagnes

Marketing verandert radicaal door AI, machine learning en gepersonaliseerde (TikTok-)algoritmes. Hoe pas je je advertising-strategie aan, en mix je deze technologieën voor de beste campagne-inrichting en -performance? 

Maak in deze online cursus kennis met de nieuwste manieren van adverteren, zoals via Google Ads’ Performance Max en Meta AI. En ontdek waarom én hoe creatie in combinatie met AI het hart vormt van succesvolle datagedreven campagnes.  Deze cursus is interessant voor de marcom-professional die een dieper begrip wil hebben van online marketing.

Resultaat

  • Je kent de nieuwste trends en technologieën én hun impact op jouw marketing
  • Je kunt performance-gerichte campagnes ontwerpen die daarop inspelen
  • Je weet waarom en hoe je creatie centraal stelt in je campagneplan 
  • Je kunt AI combineren met sterke contentcreatie voor een optimale performance

Voor wie

De online cursus richt zich op marketingmanagers, marketing- en communicatiestrategen en andere (creatieve) professionals die de nieuwste advertentiemogelijkheden willen toepassen in nichemarkten zoals overheid, recruitment, autobranche en B2B. 

Voor deze online cursus gaan we uit van Mbo+ / Hbo-denkniveau.

Programma

Tijdens de online cursus Hoe AI online adverteren verandert komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • De snelle veranderingen in het marketinglandschap
  • De rol van creatie (targeting by creative)
  • Het integreren van AI en data in je campagnes
  • Technieken voor converterende contentcreatie
  • Praktische voorbeelden en cases
  • Vooruitblik op marketing in 2024: verwachtingen en vervolgstappen

Praktisch

On demand

  • De live online cursus duurt 1 uur
  • Je ontvangt de presentatie van de trainer en de opname van de cursus in je mailbox
  • Te bekijken waar en wanneer jij wil
  • Dit heb je nodig: een pc, laptop of tablet met internetverbinding
  • De online cursus is persoonsgebonden en blijft 12 maanden lang beschikbaar
  • Geen reistijd: volg de cursus op kantoor of lekker thuis op de bank

De online cursus richt zich op marketingmanagers, marketing- en communicatiestrategen en andere (creatieve) professionals die de nieuwste advertentiemogelijkheden willen toepassen in nichemarkten zoals overheid, recruitment, autobranche en B2B. 

Voor deze online cursus gaan we uit van Mbo+ / Hbo-denkniveau.

  • Je kent de nieuwste trends en technologieën én hun impact op jouw marketing
  • Je kunt performance-gerichte campagnes ontwerpen die daarop inspelen
  • Je weet waarom en hoe je creatie centraal stelt in je campagneplan 
  • Je kunt AI combineren met sterke contentcreatie voor een optimale performance

Tijdens de online cursus Hoe AI online adverteren verandert komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • De snelle veranderingen in het marketinglandschap
  • De rol van creatie (targeting by creative)
  • Het integreren van AI en data in je campagnes
  • Technieken voor converterende contentcreatie
  • Praktische voorbeelden en cases
  • Vooruitblik op marketing in 2024: verwachtingen en vervolgstappen

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.