Training Aan de slag met contentmarketing

Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Training Aan de slag met contentmarketing

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 36 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
11 dec. 2023
Toon rooster
event 11 december 2023, 09:30-16:30, Utrecht
placeUtrecht
11 apr. 2024
Toon rooster
event 11 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht
placeUtrecht
2 sep. 2024
Toon rooster
event 2 september 2024, 09:30-16:30, Utrecht
placeUtrecht
12 dec. 2024
Toon rooster
event 12 december 2024, 09:30-16:30, Utrecht

Beschrijving

Stel een sterke contentstrategie op en overtuig je doelgroep met wat je online plaatst

Je wil met contentmarketing aan de slag. Slim, want het is een van de beste manieren om potentiële klanten te bereiken. Hoe en waar begin je? Wie is eigenlijk je publiek of doelgroep, waar bevinden ze zich en op welke content zitten ze te wachten? 

Tijdens de training Aan de slag met contentmarketing krijg je concrete handvatten om structureel de juiste mensen te bereiken met de juiste boodschap, op het juiste moment en via de juiste kanalen. Je gaat in deze training, samen met expert Mendy Pluim, praktisch aan de slag met zowel het bedenken als het maken van pakkende inhoud.

Resultaat

  • Je weet wie je wil …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Content Marketing, Google Analytics, Gamification, Neuromarketing en Videomarketing.

Stel een sterke contentstrategie op en overtuig je doelgroep met wat je online plaatst

Je wil met contentmarketing aan de slag. Slim, want het is een van de beste manieren om potentiële klanten te bereiken. Hoe en waar begin je? Wie is eigenlijk je publiek of doelgroep, waar bevinden ze zich en op welke content zitten ze te wachten? 

Tijdens de training Aan de slag met contentmarketing krijg je concrete handvatten om structureel de juiste mensen te bereiken met de juiste boodschap, op het juiste moment en via de juiste kanalen. Je gaat in deze training, samen met expert Mendy Pluim, praktisch aan de slag met zowel het bedenken als het maken van pakkende inhoud.

Resultaat

  • Je weet wie je wil bereiken en waar je deze doelgroep kunt vinden
  • Je kunt je doelgroep met de juiste boodschap bereiken én in beweging brengen
  • Je weet hoe je duurzame content creëert
  • Je weet hoe je een content cyclus op kunt stellen om continu je doelgroep te bedienen met content
  • Je kunt doelen stellen, kpi’s bepalen en de resultaten daarvan meten en analyseren

Voor wie

De training Aan de slag met contentmarketing is voor iedereen die op een snelle en effectieve manier zijn organisatie zichtbaar wil maken met goede informatie,  bij de juiste mensen, op de juiste kanalen en met de juiste doelstellingen.

Denk aan: marketeers, communicatiemedewerkers, creatievelingen, fotografen, zelfstandig ondernemers, journalisten, contentmarketeers etc.

Optioneel: voor deze training is basiskennis over je doelgroep en social media handig.

Voor deze training gaan we uit van mbo+ denk-niveau.

Programma

Tijdens de training Aan de slag met contentmarketing komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Doelstellingen bepalen
  • Doelgroep bepalen
  • Doelgroep bereiken: de juiste kanalenstrategie
  • Ontdek de informatiebehoefte van je gebruikers
  • Goede content creëren voor je volledige publiek
  • Content plaatsen: frequentie en timing
  • Contentkalender
  • Plan-tools en analyseren (meten is weten)

Praktisch

  • Deze training bestaat uit 1 dag training op locatie
  • Voorafgaand aan de training vindt een intakegesprek plaats
  • Nodig tijdens training: een laptop of tablet
  • Studiemateriaal inbegrepen
  • Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes inbegrepen

Erkenning accreditatie

  • Beste opleider: in 2022 voor het 8e jaar op rij
  • NRTO-keurmerk
  • Geregistreerd dienstverlener Kmo-portefeuille
  • NIMA Education Partner
  • UWV-partner

De training Aan de slag met contentmarketing is voor iedereen die op een snelle en effectieve manier zijn organisatie zichtbaar wil maken met goede informatie,  bij de juiste mensen, op de juiste kanalen en met de juiste doelstellingen.

Denk aan: marketeers, communicatiemedewerkers, creatievelingen, fotografen, zelfstandig ondernemers, journalisten, contentmarketeers etc.

Optioneel: voor deze training is basiskennis over je doelgroep en social media handig.

Voor deze training gaan we uit van mbo+ denk-niveau.

  • Je weet wie je wil bereiken en waar je deze doelgroep kunt vinden
  • Je kunt je doelgroep met de juiste boodschap bereiken én in beweging brengen
  • Je weet hoe je duurzame content creëert
  • Je weet hoe je een content cyclus op kunt stellen om continu je doelgroep te bedienen met content
  • Je kunt doelen stellen, kpi’s bepalen en de resultaten daarvan meten en analyseren

Tijdens de training Aan de slag met contentmarketing komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Doelstellingen bepalen
  • Doelgroep bepalen
  • Doelgroep bereiken: de juiste kanalenstrategie
  • Ontdek de informatiebehoefte van je gebruikers
  • Goede content creëren voor je volledige publiek
  • Content plaatsen: frequentie en timing
  • Contentkalender
  • Plan-tools en analyseren (meten is weten)

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.