Training Online personalisatie

Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Training Online personalisatie

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 38 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
8 mrt. 2024
Toon rooster
event 8 maart 2024, 09:30-16:30, Utrecht
placeUtrecht
4 jul. 2024
Toon rooster
event 4 juli 2024, 09:30-16:30, Utrecht

Beschrijving

Ontketen de kracht van personalisatie in het aankoopproces

Je wilt als organisatie altijd de juiste snaar raken bij (potentiële) klanten. Maar dat is best lastig met zoveel verschillende bronnen, fases en touchpoints. Hoe zorg je dat ze op weg naar een aankoop of aanschaf de juiste gepersonaliseerde boodschap op het juiste moment krijgen? 

Tijdens de training Online personalisatie leer je online personalisatie toepassen in elke fase van het complexe aankoopproces, voor zowel B2B als B2C. Er is onder meer aandacht voor de juiste strategie, pragmatische implementatie, maar ook de kracht van technologie en tooling.

Resultaat

  • Je hebt inzicht in de strategie en toepassing van personalisatie in o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Business-To-Consumer, Marketing management, Marketingstrategie, Marketing en Sales en B2B Marketing.

Ontketen de kracht van personalisatie in het aankoopproces

Je wilt als organisatie altijd de juiste snaar raken bij (potentiële) klanten. Maar dat is best lastig met zoveel verschillende bronnen, fases en touchpoints. Hoe zorg je dat ze op weg naar een aankoop of aanschaf de juiste gepersonaliseerde boodschap op het juiste moment krijgen? 

Tijdens de training Online personalisatie leer je online personalisatie toepassen in elke fase van het complexe aankoopproces, voor zowel B2B als B2C. Er is onder meer aandacht voor de juiste strategie, pragmatische implementatie, maar ook de kracht van technologie en tooling.

Resultaat

  • Je hebt inzicht in de strategie en toepassing van personalisatie in online marketing
  • Je begrijpt het belang van personalisatie gedurende de gehele buyer journey
  • Je kunt klanten op het juiste moment met de juiste boodschap bereiken
  • Je kunt praktisch aan de slag met personalisatie via e-mail, web content, ads en chat
  • Je kunt inschatten welke technologie je nodig hebt om te kunnen personaliseren

Voor wie

Deze training is voor iedereen die binnen zijn of haar marketingfunctie verantwoordelijk is voor een online aankoopproces. Zowel voor B2B als B2C.

Denk aan: marketingmanagers en marketingspecialisten.

Programma

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Personalisatie in de marketingstrategie
  • Personalisatie in je marketingcampagnes
  • Tooling en technologie om personalisatie mogelijk te maken

Praktisch

  • Deze training bestaat uit 1 dag training op locatie
  • Voorafgaand aan de training vindt een intakegesprek plaats
  • Nodig tijdens training: een laptop of tablet
  • Studiemateriaal inbegrepen
  • Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes inbegrepen
  • De groep bestaat uit maximaal 12 personen

Deze training is voor iedereen die binnen zijn of haar marketingfunctie verantwoordelijk is voor een online aankoopproces. Zowel voor B2B als B2C.

Denk aan: marketingmanagers en marketingspecialisten.

  • Je hebt inzicht in de strategie en toepassing van personalisatie in online marketing
  • Je begrijpt het belang van personalisatie gedurende de gehele buyer journey
  • Je kunt klanten op het juiste moment met de juiste boodschap bereiken
  • Je kunt praktisch aan de slag met personalisatie via e-mail, web content, ads en chat
  • Je kunt inschatten welke technologie je nodig hebt om te kunnen personaliseren

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Personalisatie in de marketingstrategie
  • Personalisatie in je marketingcampagnes
  • Tooling en technologie om personalisatie mogelijk te maken

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.