Incompany LinkedIn Social Selling Workshop

Type product
Tijdsduur
Trainer
Jan-hein Boos
Logo van Freshnewblue
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Freshnewblue heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 3 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

LinkedIn Workshops op zijn Rotterdams:
Meteen toe te passen in de praktijk en resultaatgericht
Kleine groepen, persoonlijke aandacht

Deze LinkedIn Social Selling training wordt afgestemd op jullie doelstellingen en wensen. De workshop wordt op jullie eigen locatie gegeven.

Tijdens deze LinkedIn workshop leer je:

  • Hoe je leads kunt genereren via LinkedIn (Sales Navigator)
  • Hoe je jouw netwerk het beste kunt uitbreiden
  • Hoe je jouw profiel en die van jouw organisatie optimaal inricht
  • Hoe je invites, messages, Inmail, groups, posts, blogs, likes, shares gebruikt
  • Hoe je, net als wij, een Social Selling Index (SSI) van >80% kunt behalen
  • Hoe je in LinkedIn jouw ideale doelgroep segmenteert
  • Hoe je jouw leadlijsten opzet en beheert in LinkedIn
  • Hoe je een leadgen campagne in Linkedin inricht, die directe leads oplevert
  • We…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social selling, Growth Hacking, LinkedIn, Sales management en Telemarketing & telesales.

LinkedIn Workshops op zijn Rotterdams:
Meteen toe te passen in de praktijk en resultaatgericht
Kleine groepen, persoonlijke aandacht

Deze LinkedIn Social Selling training wordt afgestemd op jullie doelstellingen en wensen. De workshop wordt op jullie eigen locatie gegeven.

Tijdens deze LinkedIn workshop leer je:

  • Hoe je leads kunt genereren via LinkedIn (Sales Navigator)
  • Hoe je jouw netwerk het beste kunt uitbreiden
  • Hoe je jouw profiel en die van jouw organisatie optimaal inricht
  • Hoe je invites, messages, Inmail, groups, posts, blogs, likes, shares gebruikt
  • Hoe je, net als wij, een Social Selling Index (SSI) van >80% kunt behalen
  • Hoe je in LinkedIn jouw ideale doelgroep segmenteert
  • Hoe je jouw leadlijsten opzet en beheert in LinkedIn
  • Hoe je een leadgen campagne in Linkedin inricht, die directe leads oplevert
  • Welke content werkt, hoe je er aan komt en hoe vaak je moet posten
  • Welke LinkedIn growth hacking tips er zijn
  • Wat de voor -en nadelen zijn van een premium versie

Praktische zaken
De training duurt ongeveer 4 uur
De groep bestaat uit 4 tot 8 deelnemers -> veel ruimte voor interactie
Neem een laptop mee, zodat we het geleerde gelijk kunnen toepassen
In de pauze en ook na de training is er altijd ruimte voor vragen

Voor wie

  • Ondernemers (ZZP en MKB)
  • Sales & Account managers
  • Commercieel managers
  • Sales binnendienst
  • Marketing & Communicatie Managers

Enkele referenties

"Jan-hein nogmaals bedankt voor de super interessante training omtrent social selling! Nieuwe inzichten gekregen waar ik direct mee aan de slag kan.." Vera Lusink, Project Manager, Hike One

"Praktische en dynamische training waar ik direct mee aan de slag kon toen ik de ruimte verliet. Het stukje theorie met het direct toepassen tijdens de training zorgen dat nieuwe learnings goed blijven hangen." Nienke Janssen

"Praktische en dynamische training waar ik direct mee aan de slag kon toen ik de ruimte verliet. Het stukje theorie met het direct toepassen tijdens de training zorgen dat nieuwe learnings goed blijven hangen." Nienke Janssen

"Jan-hein geeft naast een stuk basis theorie met behulp van direct toepasbare voorbeelden en heldere praktijkcases aan hoe je LinkedIn commercieel inzet voor jouw bedrijf. Ik heb het meteen zelf in praktijk gebracht en al de eerste mooie resultaten behaald" Erik Hoeboer, Marketing Manager

"Een leuke training met veel bruikbare tips.." Veerle Verlooij, Senior Digital Project Manager

"De inhoud van de training is heel duidelijk en behapbaar, je kan meteen met de informatie die werd gedeeld aan de slag. De trainer bracht alles heel helder over.." Lisanne Boerop, Project Manager

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Jan-hein Boos - Specialist in Social Media & Community Management
Jan-hein Boos
Specialist in Social Media & Community Management
8,7

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.