ServiceNow Fundamentals

Tijdsduur

ServiceNow Fundamentals

DXC Technology
Logo van DXC Technology
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 DXC Technology heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Description 

During this three-day interactive training you will work on the system administration functions in your own ServiceNow instance, a secure environment that enables you to carry out basic administration and configuration tasks.

You will…

  • Add users, groups and roles.
  • Customise your own instance by personalising lists, filters and forms.
  • Configure company settings and the content of the welcome page.
  • Import users, use update sets, activate plug-ins and build reports, gauges and homepages.
  • Create new ServiceNow elements, including workflow, service catalogue items, SLAs, tables, applications and modules.
  • Create new UI Policies and new UI Actions.
  • Implement platform securit…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ServiceNow, Projectmanagement, Cloud Computing, DISC en Leidinggeven.

Description 

During this three-day interactive training you will work on the system administration functions in your own ServiceNow instance, a secure environment that enables you to carry out basic administration and configuration tasks.

You will…

  • Add users, groups and roles.
  • Customise your own instance by personalising lists, filters and forms.
  • Configure company settings and the content of the welcome page.
  • Import users, use update sets, activate plug-ins and build reports, gauges and homepages.
  • Create new ServiceNow elements, including workflow, service catalogue items, SLAs, tables, applications and modules.
  • Create new UI Policies and new UI Actions.
  • Implement platform security and record Baseline Instance statistics to monitor performance.
  • Integrate Social IT elements as examples and to communicate with each other.

During the training we will give you a scenario showing genuine, relevant practical examples. The training also includes group discussions and detailed exercises provided in a wide range of labs, tech talks and an extensive case study.

Who should attend

This training is intended for new ServiceNow Fundamentals administrators and for Administrators who have only been working as System Administrators for a short time (up to three months or so).

Conditions

  • This training requires no specific technical skills.
  • It is advisable to follow the Foundations online Learning Course. This training consists of six modules intended as an introduction to the ServiceNow interface. It enables you to use the various features and applications in ServiceNow.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: ServiceNow.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met DXC Technology, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.