Social business challenge loopbaanontwikkeling

Type product
Tijdsduur
Logo van FTR management

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Doelgroep

De doelgroep voor de Social business challenge loopbaanontwikkeling: alle medewerk(st)ers die 'iets' moeten/willen met hun eigen loopbaanontwikkeling.

Wat bereik je ermee?

Deelname aan deze training helpt je om zicht te krijgen op je eigen potentieel, waardoor je meer zelfvertrouwen en energie krijgt. Hierdoor ontstaat meer ruimte om zelf richting te geven aan je loopbaan. 

Wij werken voor deze social business challenge met een groepsgrootte van 10-15 deelnemers.

Voor dit programma is geen specifieke voorkennis vereist. Al het benodigde (studie)materiaal wordt tijdens de social business challenge verschaft. Alle deelnemers ontvangen een bewijs van deelname.

Algemeen

Het prog…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social media strategie, Loopbaancoaching, Social Media, Google Analytics en LinkedIn.

Doelgroep

De doelgroep voor de Social business challenge loopbaanontwikkeling: alle medewerk(st)ers die 'iets' moeten/willen met hun eigen loopbaanontwikkeling.

Wat bereik je ermee?

Deelname aan deze training helpt je om zicht te krijgen op je eigen potentieel, waardoor je meer zelfvertrouwen en energie krijgt. Hierdoor ontstaat meer ruimte om zelf richting te geven aan je loopbaan. 

Wij werken voor deze social business challenge met een groepsgrootte van 10-15 deelnemers.

Voor dit programma is geen specifieke voorkennis vereist. Al het benodigde (studie)materiaal wordt tijdens de social business challenge verschaft. Alle deelnemers ontvangen een bewijs van deelname.

Algemeen

Het programma is als volgt:

Week 1: Telefonisch intakegesprek met iedere deelnemer van 30 minuten: kennismaken, deelnemers meenemen in en informeren over de opzet. Na afloop stuurt FTR management een e-mail met interview-vragen om feedback te verzamelen en het eigen leerdoel scherp te stellen.

Week 3: startbijeenkomst; kennismaken met trainer FTR management, elkaar en de humanitaire partner, bekend maken opdracht. Delen leerdoelen

Week 5: 3-daagse social business challenge op locatie bij humanitaire partner.

Week 7: terugkomdag: reflectie en terugvertaling naar dagelijkse praktijk.

Duur:  

De social business challenge bestaat uit een telefonisch intakegesprek van een half uur, een startbijeenkomst van 1 dagdeel, de social business challenge van 3 aaneengesloten dagen en een terugkomsessie van 1 dagdeel.

Deze Social business challenge wordt ook ingezet in combinatie met loopbaanbegeleiding en employabilitytrainingen, gericht op de ontwikkeling van praktische vaardigheden. Wij werken in dat kader samen met een gespecialiseerd bureau. 

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.