Customer Engagement Service

Tijdsduur
Trainer
Hans Verhoeven
Locatie
Online
Startdatum en plaats
Logo van GAC Business Solutions
Opleiderscore: starstarstar_halfstar_borderstar_border 5 GAC Business Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 5 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online:
3 dec. 2021

Beschrijving

Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central en Customer Engagement gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.

Dynamics 365 Customer Service helpt servicemedewerkers met een breed scala aan tools die zijn ontworpen om de controle over aanvragen te krijgen en problemen sneller op te lossen. Servicemedewerkers kunnen wachtrijen eenvoudig beheren en bepalen op welke gevallen ze zich moeten concentreren op basis van factoren zoals type, ernst of andere configureerbare key performance indicators (KPI's)

Deze training geeft u een overzicht van het proces van serviceaanvragen van klanten. Dus hoe maak ik een aanvraag aan, voeg ik deze toe aan een wachtrij, maak ik gebruik van kennisartikelen. Ook het vastleggen van Serviceovereenkomsten en rechten en het gebruik hiervan wordt besproken tijdens deze cursus.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Front Office, Secretaresse, Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker, Administratief Medewerker en Printen.

Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central en Customer Engagement gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.

Dynamics 365 Customer Service helpt servicemedewerkers met een breed scala aan tools die zijn ontworpen om de controle over aanvragen te krijgen en problemen sneller op te lossen. Servicemedewerkers kunnen wachtrijen eenvoudig beheren en bepalen op welke gevallen ze zich moeten concentreren op basis van factoren zoals type, ernst of andere configureerbare key performance indicators (KPI's)

Deze training geeft u een overzicht van het proces van serviceaanvragen van klanten. Dus hoe maak ik een aanvraag aan, voeg ik deze toe aan een wachtrij, maak ik gebruik van kennisartikelen. Ook het vastleggen van Serviceovereenkomsten en rechten en het gebruik hiervan wordt besproken tijdens deze cursus.

De training bevat naast een theoretisch gedeelte ook een praktisch gedeelte waarin de cursist aan de hand van opdrachten zelfstandig met Dynamics 365 CRM aan de slag gaat. Hierbij wordt gebruik gemaakt van Nederlandstalige handleidingen die in eigen beheer ontwikkeld zijn.

  • Aanvragen (Cases)
  • Wachtrijen (Queues)
  • Kennisbeheer (Knowledgebase)
  • Dienstverleningsovereenkomsten (SLA’s)
  • Rechten (Entitlements)

Duur: 0,5 dag
Gewenst ingangsniveau: Customer Engagement Introductie

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met GAC Business Solutions, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.