Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement Introductie
Startdata en plaatsen
computer Online: Microsoft Teams 2 feb. 2021 |
Beschrijving
Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central en Customer Engagement gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.
Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement helpt bij het het stroomlijnen van verkoopprocessen, biedt inzicht in de effectiviteit van marketingactiviteiten en optimaliseert de dienstverlening aan klanten. Met één systeem kun je alle gegevens vastleggen die nodig zijn om een 360 graden overzicht van je klanten te verkrijgen en waardevolle inzichten op te doen.
Deze training is bestemd voor iedereen die nog niet eerder met Dynamics 365 Customer Engagement gewerkt heeft. U maakt kennis met de opbouw en de bediening van het pakket, zodat u in staat bent om het programma zelfstandig te bedienen.
De onderdelen van deze training zijn verdeeld over een aantal hoofdstukken. Ieder hoofdstuk bestaat …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central en Customer Engagement gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.
Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement helpt bij het het stroomlijnen van verkoopprocessen, biedt inzicht in de effectiviteit van marketingactiviteiten en optimaliseert de dienstverlening aan klanten. Met één systeem kun je alle gegevens vastleggen die nodig zijn om een 360 graden overzicht van je klanten te verkrijgen en waardevolle inzichten op te doen.
Deze training is bestemd voor iedereen die nog niet eerder met Dynamics 365 Customer Engagement gewerkt heeft. U maakt kennis met de opbouw en de bediening van het pakket, zodat u in staat bent om het programma zelfstandig te bedienen.
De onderdelen van deze training zijn verdeeld over een aantal
hoofdstukken. Ieder hoofdstuk bestaat uit een beschrijving van het
onderdeel, voorbeelden ervan en opdrachten.
Onderwerpen:
• De Customer Engagement-apps
• Persoonlijke instellingen
• Invoeren, verwijderen, deactiveren records
• Dashboards en weergaven
• Accounts en Contactpersonen
• ontdubbelen en samenvoegen van records
• Activiteiten(taken, notities, e-mail etc.) aanmaken en
voltooien
• Sorteren, zoeken op relevatie, categorie en geavanceerd
zoeken
• Toewijzen, volgen en verbinden van records
• Rapporten en doelstellingen
• Importeren en exporteren van gegevens
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.