Facebook Marketing

Type product
Trainer
Stefan Schuyleman
Nano facebook
Logo van BrightSocial
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 BrightSocial heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 62 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Facebook training
Online je merk versterken en contact met je doelgroep onderhouden via Facebook? Dat kan! Tijdens de Facebook Training van BrightSocial leer je praktisch en concreet hoe je van je bedrijfspagina een succes maakt én ga je met een berg kennis naar huis.

Wat leer je tijdens de Facebook training?

Aan bod komen onder andere:
• Inrichting, instellingen en beheer van je Facebookpagina
• Content strategie op basis van Paid, Owned, Earned
• Advertentie mogelijkheden en targetting
• Conversie optimalisatie
• Het vergroten van likes en engagement
• Do’s & Dont’s
• Contentkalender
• Het promoten van je Facebookpage
• Webcare en monitoring
• KPI’s en Resultaatmeting

Waar bestaat de Facebook trai…

Lees de volledige beschrijving

Default

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Facebook training
Online je merk versterken en contact met je doelgroep onderhouden via Facebook? Dat kan! Tijdens de Facebook Training van BrightSocial leer je praktisch en concreet hoe je van je bedrijfspagina een succes maakt én ga je met een berg kennis naar huis.

Wat leer je tijdens de Facebook training?

Aan bod komen onder andere:
• Inrichting, instellingen en beheer van je Facebookpagina
• Content strategie op basis van Paid, Owned, Earned
• Advertentie mogelijkheden en targetting
• Conversie optimalisatie
• Het vergroten van likes en engagement
• Do’s & Dont’s
• Contentkalender
• Het promoten van je Facebookpage
• Webcare en monitoring
• KPI’s en Resultaatmeting

Waar bestaat de Facebook training uit?
Om te beginnen gaan we jouw Facebook pagina onder de loep nemen en met je meedenken in het meer passend maken voor jouw doelgroep en doelstellingen. De basisprincipes worden uitgelegd en do’s & dont’s met elkaar gedeeld. Ook worden de gewenste call to action buttons richting je site of webwinkel besproken. Vervolgens gaan we het hebben over welk type berichten er mogelijk en geschikt kunnen zijn; zowel qua vorm als qua inhoud. Denk hierbij aan video’s, blogs en vlog’s, afbeeldingen, nieuwsberichten, acties en promoties.

De volgende stap is om het bereik van je berichten te vergroten. Dat kun je doen door op verschillende manieren naar je Facebookpagina te verwijzen zodat het aantal likes (gestaag) groeit, maar ook door je netwerk te vergroten via betaalde advertentiemogelijkheden. We leggen in 4 stappen uit hoe dit programma werkt en lopen door de functionaliteiten van Facebook heen.

Facebook wordt vaak pas écht effectief als je het combineert met een slimme contentstrategie en professionele visuele uitingen. Tijdens de training leer je aan welke eisen een goede update moet voldoen en hoe je hier een lijn in kunt aanbrengen. Onmisbaar hierbij is een contentkalender en kennis van Facebookcampagnes. Je ontdekt hoe je van een share & like actie een succesvolle campagne maakt, aan de hand van leuke en inspirerende voorbeelden.

Daarnaast krijg je inzicht in hoe je je resultaten meetbaar kunt maken en ook hoe je reacties (berichten, vragen en klachten) kunt monitoren en managen. Want je raad het al: jouw aanwezigheid op Facebook beperkt zich niet tot jouw bedrijfspagina alleen. Denk ook goed na hoe je om wilt gaan met reacties vanuit Facebook, zowel qua monitoring als qua opvolging. Alles is zichtbaar, wat zowel een kans als bedreiging kan zijn. Als het goed is gaan mensen het over jouw organisatie hebben en gaat het balletje rollen. Dit wordt uitgelegd aan de hand van het Paid, Owned, Earned model. 

Resultaat

Na afloop van de training heb je een beter beeld van de manier waarop je Facebook voor je bedrijf kunt inzetten voor: 

  1. Het genereren van extra volgers (pagina likes).
  2. Het motiveren richting “engagement” (betrokkenheid en interactie).
  3. Het omzetten van je verkeer vanuit het Facebook kanaal richting conversie-doelen.

Vraag een offerte aan!

Bij bedrijfsinterne Facebook trainingen en presentaties is het aantal deelnemers en trainers in overleg met de organisatie te bepalen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

BrightSocial traint voor de praktijk. Onze trainers zijn zelf dagelijks bezig met het succes van klanten op online marketing gebied. Social media en (online) marketing zijn onze specialiteit. 

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Facebook.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Stefan Schuyleman - (online) marketing strateeg
Stefan Schuyleman
(online) marketing strateeg
9

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.