ITIL® Capability Service Offerings & Agreements
Startdata en plaatsen
KPN Consulting biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: N.V.T. / Onbekend
Beschrijving
In deze intensieve meerdaagse training komen de diverse theoretische en praktische aspecten van ITILÆ v3 Service Offerings & Agreements processen.
Na afloop van deze training bent u beter in staat: > het belang van Service Management aan te geven als een concept uit de praktijk met de bijbehorende principes, doelstelling en doelen. > het belang aan te geven van ITILÆ Service Offerings & Agreements tijdens de levering van diensten. > te onderscheiden hoe de Service Offerings & Agreements processen interacteren met andere Service Lifecycle processen. > de (deel) processen, activiteiten, methodes en functies van elk van de Service Offerings & Agreements processen te onderscheiden. > aan te gev…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
In deze intensieve meerdaagse training komen de diverse theoretische en praktische aspecten van ITILÆ v3 Service Offerings & Agreements processen.
Na afloop van deze training bent u beter in staat: > het belang van Service Management aan te geven als een concept uit de praktijk met de bijbehorende principes, doelstelling en doelen. > het belang aan te geven van ITILÆ Service Offerings & Agreements tijdens de levering van diensten. > te onderscheiden hoe de Service Offerings & Agreements processen interacteren met andere Service Lifecycle processen. > de (deel) processen, activiteiten, methodes en functies van elk van de Service Offerings & Agreements processen te onderscheiden. > aan te geven hoe de Service Offerings & Agreements processen kunnen worden gebruikt om ìoperational excellenceî te bereiken. > uit te leggen hoe de Service Offerings & Agreements processen kunnen worden gemeten. > het belang te verwoorden van Security voor de Service Offerings & Agreements processen. > de technologie- en implementatie-overwegingen te onderbouwen voor de Service Offerings & Agreements processen. > de uitdagingen, kritieke succesfactoren en risicoís te onderscheiden die samenhangen met Service Offerings & Agreements.
De theorie wordt toegepast in een aantal praktijkgerelateerde opdrachten zodat de concepten concreet worden gemaakt. Daarnaast biedt de training volop ruimte voor reflectie op de praktijk. In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld: > Service Management in de praktijk. > de ITILÆ v3 Service Offerings & Agreements processen in de Service Lifecycle waarbij in detail worden behandeld: > Service Portfolio Management > Service Catalogue Management > Service Level Management > Demand Management > Supplier Management > Financial Management. > Operationele activiteiten van processen uit andere Lifecycle fasen zoals Incident and Change Management. > de operationele kant van Service Offerings & Agreements processen. > taken en bevoegdheden binnen de Service Offerings & Agreements processen. > overwegingen met betrekking tot het gebruik van technische middelen en van implementaties. > uitdagingen, kritieke succesfactoren en risicoís. > Continual Service Improvement als een resultante van Service Offerings & Agreements. > examenvoorbereiding.
Voorkennis:
Voor deze training heeft u het ITILÆ v3 Foundation examen of ITILÆ v3 Foundation bridge examen behaald. U heeft enige jaren werkervaring met ÈÈn of meer ITILÆ-processen, op het gebied van Service Offerings & Agreements.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.