Agile Design Thinking & Customer Journey Mapping

Niveau
Tijdsduur
Logo van Gladwell Academy (NL)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 Gladwell Academy (NL) heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 722 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Gladwell Academy (NL) biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Delft, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Haarlem, Leiden, Rotterdam, Utrecht

Beschrijving

Gladwell Academy traint professionals op het snijvlak van management, IT en innovatie. Data en technologie hebben een groeiende impact op alle aspecten van het werkende leven; bij Gladwell Academy leren mensen om deze naar hun hand te zetten, om zo de maximale meerwaarde uit hun eigen positie, passies en rol te halen.

Wilt u meerdere collega’s tegelijk laten opleiden? Alle trainingen die Gladwell Academy aanbiedt zijn op maat af te stemmen op uw wensen. Deze vorm van trainen is ideaal voor het creëren van draagvlak binnen uw organisatie. 

Om te denken als ontwerper, moet je kijken zoals je klant

Na deze tweedaagse training ‘Design Thinking & Customer Journey Mapping’ kun je je verplaatsen in je gebruikers. Je leert beter te luisteren naar je klant, en hun wensen om te zetten in een product dat écht het verschil maakt.  

Design Thinking is een verzameling principes en methoden, die door ontwerpers al tientallen jaren worden toegepast. Een goede ontwerper verplaatst zich continu in de (toekomstige) gebruiker van het product. Verkent zijn of haar leefwereld en analyseert systematisch de omgang met het product.

Sinds de opkomst van het Agile werken hebben Product Owners en andere inhoudelijke experts óók een taak om zich te ve…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, Design Thinking, Agile (algemeen), SEO en UX / User Experience Design.

Gladwell Academy traint professionals op het snijvlak van management, IT en innovatie. Data en technologie hebben een groeiende impact op alle aspecten van het werkende leven; bij Gladwell Academy leren mensen om deze naar hun hand te zetten, om zo de maximale meerwaarde uit hun eigen positie, passies en rol te halen.

Wilt u meerdere collega’s tegelijk laten opleiden? Alle trainingen die Gladwell Academy aanbiedt zijn op maat af te stemmen op uw wensen. Deze vorm van trainen is ideaal voor het creëren van draagvlak binnen uw organisatie. 

Om te denken als ontwerper, moet je kijken zoals je klant

Na deze tweedaagse training ‘Design Thinking & Customer Journey Mapping’ kun je je verplaatsen in je gebruikers. Je leert beter te luisteren naar je klant, en hun wensen om te zetten in een product dat écht het verschil maakt.  

Design Thinking is een verzameling principes en methoden, die door ontwerpers al tientallen jaren worden toegepast. Een goede ontwerper verplaatst zich continu in de (toekomstige) gebruiker van het product. Verkent zijn of haar leefwereld en analyseert systematisch de omgang met het product.

Sinds de opkomst van het Agile werken hebben Product Owners en andere inhoudelijke experts óók een taak om zich te verplaatsen in de klant, of in meerdere klantengroepen. Om je werk makkelijker te maken, ontwikkelden we de training: Design Thinking voor Agile Productontwikkeling. Je leert onder andere:

Tijdens deze tweedaagse training leer je de theorie achter design thinking, ook leggen we de link naar het toepassen van de principes in een Agile team. De training is een gebalanceerde mix van cases, individuele oefeningen, team oefeningen en theorie. De training stelt je in staat om betere en creatievere oplossingen te ontwikkelen en om sneller en succesvoller te innoveren.

Customer Journey Mapping

Een customer journey map helpt je de ‘pijn’ (uitdagingen, hindernissen) van je klanten bloot te leggen in hun omgang met jouw product of dienst. Het maakt op een visuele en narratieve wijze duidelijk waar je verbeterkansen liggen. Tijdens de training ga je zelf zoveel mogelijk met jouw eigen praktijksituatie aan de slag; kom vooral met meerdere collega’s naar deze training!

Persona’s bouwen

Wie is je ideale klant? Hoe werkt of leeft hij of zij? Wat waardeert hij of zij aan je product? Waar kun je hem of haar treffen op het internet en in de fysieke wereld? Door onderscheid te maken tussen verschillende ideale klanten, kun je je product beter op elke klantengroep afstemmen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.