Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise [CCEAA]

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise [CCEAA]

Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,8 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 7,8 (uit 122 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
25 jul. 2022 tot 27 jul. 2022
Toon rooster
event 25 juli 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL205891.1
event 26 juli 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL205891.2
event 27 juli 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL205891.3
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
8 aug. 2022 tot 10 aug. 2022
Toon rooster
event 8 augustus 2022, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199265.1
event 9 augustus 2022, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199265.2
event 10 augustus 2022, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199265.3
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
15 aug. 2022 tot 17 aug. 2022
Toon rooster
event 15 augustus 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL205893.1
event 16 augustus 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL205893.2
event 17 augustus 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL205893.3
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
12 sep. 2022 tot 14 sep. 2022
Toon rooster
event 12 september 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL210795.1
event 13 september 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL210795.2
event 14 september 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL210795.3
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
7 nov. 2022 tot 9 nov. 2022
Toon rooster
event 7 november 2022, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199266.1
event 8 november 2022, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199266.2
event 9 november 2022, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199266.3

Beschrijving

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

The Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise (CCEAA) course teaches you how to execute advanced administration tasks associated with the Cisco Contact Center Enterprise (CCE) solution through an in-depth examination of technical and operational requirements, and of the tools used to configure and ensure CCE solution functionality.

OBJECTIVES

After completing this course, you should be able to:
  • Describe the components, protocols, and call flow of Cisco Packaged Contact Center Enterprise (PCCE) by referencing the discovery platform to prepare for further scripting and configuration activities.
  • Run the CCE Bulk Import utility using the CCE Web Administration tool to deve…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Cisco Enterprise networks, Cisco, Cisco Network Technologies, Cisco Data Center en Cisco Data Center.

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

The Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise (CCEAA) course teaches you how to execute advanced administration tasks associated with the Cisco Contact Center Enterprise (CCE) solution through an in-depth examination of technical and operational requirements, and of the tools used to configure and ensure CCE solution functionality.

OBJECTIVES

After completing this course, you should be able to:
  • Describe the components, protocols, and call flow of Cisco Packaged Contact Center Enterprise (PCCE) by referencing the discovery platform to prepare for further scripting and configuration activities.
  • Run the CCE Bulk Import utility using the CCE Web Administration tool to develop a base line CCE configuration.
  • Configure an advanced VoiceXML (VXML) application implementing DB lookup functionality and digit collection using Call Studio and CCE Scripting tools; present call data collected from the caller to the Agent desktop.
  • Provision CCE to support Cisco Unified Communications Manager (CUCM) calls to the Contact Center using CUCM and CCE configuration tools. This functionality enables CCE Route Requests from CUCM to support contacts initiated from a CUCM managed device (Gateways, Phones, Line Side Interactive Voice Response [IVR] Ports). This functionality can also enable non-Contact Center calls and calls handled by Agents, whether existing or new.
  • Access and deploy custom gadgets to the Finesse desktop using the CCE Web Administration tool to further enhance functionality of the Finesse Agent Desktop.
  • Successfully deploy Mobile Agent in a CCE Environment.
  • Successfully deploy Post Call Survey in a CCE Environment.

AUDIENCE

Engineers involved in the deployment of a Cisco Unified Contact Center (UCCE) Solution.

CERTIFICATION

Recommended as preparation for the following exams:

  • TBC

 

 

CONTENT

PCCE Review

  • Review PCCE Architecture and Components
  • Review PCCE Protocols

Introducing Bulk Import Tools

  • Use the PCCE Bulk Import Tool
  • Use Bulk Import Templates

Configuring Advanced Scripting and CCE Data Exchange

  • Design for Advanced Scripting
  • CCE Data Exchange

Cisco Unified Communications Manager Initiated Call Flows

  • Understand Transfer Types and Cisco Unified Custom Voice Portal (CVP) Call Flow Models
  • Describe Subsequent Transfers

Using Gadgets to Customize the Finesse Desktop

  • Obtain Finesse Custom Gadgets
  • Deploy Finesse Custom Gadgets

Implementing Mobile Agent

  • Examine Mobile Agent Functionality
  • Identify Mobile Agent Architecture and Components

Implementing Post Call Survey

  • Examine Post Call Survey Functionality
  • Configure Post Call Survey

 
Labs

  • Review Discovery
  • Navigate CCE Discovery Architecture and Components
  • Import Bulk Data
  • Create a VXML Application Using Call Studio
  • Configure Precision Queues
  • Create a CCE Routing Script
  • Customize the Finesse Desktop
  • Test Your Call Flow
  • Configure Cisco Unified Communications Manager (CUCM) as Routing Client and Agent Transfers
  • Deploy Cisco Finesse Gadgets
  • Implement Mobile Agent

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.