Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2 [AUCCE2]

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2 [AUCCE2]

Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,7 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 7,7 (uit 141 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
24 apr. 2023 tot 28 apr. 2023
Toon rooster
event 24 april 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214723.1
event 25 april 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214723.2
event 26 april 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214723.3
event 27 april 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214723.4
event 28 april 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214723.5
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
24 apr. 2023 tot 28 apr. 2023
Toon rooster
event 24 april 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214723V.1
event 25 april 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214723V.2
event 26 april 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214723V.3
event 27 april 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214723V.4
event 28 april 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214723V.5
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
24 jul. 2023 tot 28 jul. 2023
Toon rooster
event 24 juli 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214724.1
event 25 juli 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214724.2
event 26 juli 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214724.3
event 27 juli 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214724.4
event 28 juli 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214724.5
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
24 jul. 2023 tot 28 jul. 2023
Toon rooster
event 24 juli 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214724V.1
event 25 juli 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214724V.2
event 26 juli 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214724V.3
event 27 juli 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214724V.4
event 28 juli 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214724V.5
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
23 okt. 2023 tot 27 okt. 2023
Toon rooster
event 23 oktober 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214725.1
event 24 oktober 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214725.2
event 25 oktober 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214725.3
event 26 oktober 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214725.4
event 27 oktober 2023, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL214725.5
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
23 okt. 2023 tot 27 okt. 2023
Toon rooster
event 23 oktober 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214725V.1
event 24 oktober 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214725V.2
event 25 oktober 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214725V.3
event 26 oktober 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214725V.4
event 27 oktober 2023, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL214725V.5

Beschrijving

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

This is a 5 day instructor-led course for system engineers and customers who will be involved with "Day2" support of a UCCE solution deployed in a CVP comprehensive environment. This course gives the learner an understanding of the requirements, resources and tools required to perform complex adds, moves and changes in the inbound/outbound UCCE environment. This course is intended for those performing advanced administration of the solution, or who may be responsible for Level 2-3 support.

OBJECTIVES

After attending this course you should be able to:

  • Identify the basic components and operations of the Unified CCE solution
  • Configure and script a basic UCCE CVP deployment
  • Implement b…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Cisco Unified, Cisco Enterprise networks, Cisco, Cisco Network Technologies en Cisco Networking devices.

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

This is a 5 day instructor-led course for system engineers and customers who will be involved with "Day2" support of a UCCE solution deployed in a CVP comprehensive environment. This course gives the learner an understanding of the requirements, resources and tools required to perform complex adds, moves and changes in the inbound/outbound UCCE environment. This course is intended for those performing advanced administration of the solution, or who may be responsible for Level 2-3 support.

OBJECTIVES

After attending this course you should be able to:

  • Identify the basic components and operations of the Unified CCE solution
  • Configure and script a basic UCCE CVP deployment
  • Implement business rules as they apply to scripting and routing in Unified CM
  • Install a basic CCE VXML Solution
  • Install, configure and run a CCE Outbound Option Campaign
  • Describe how to support CCE

AUDIENCE

Individuals involved in the advanced administration and support of a UCCE environment

CERTIFICATION

Recommended preparation for the following exam(s):

  • 600-455 - Designing Cisco Unified Contact Center Enterprise (UCCED) 
  • 600-460 - Implementing and Supporting Unified Contact Center Enterprise (UCCEIS)

Delegates looking to take these exams will also need to have studied the AUCCE1 and DUCCE courses

NEXT STEP

The following courses are recommended for engineers involved in the deployment of a UCCE environment

  • DUCCE - Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise
  • DUIC - Deploying Cisco Unified Intelligence Center

CONTENT

 Cisco Unified Contact Center Enterprise v10 Foundations

  • Lesson 1: Introducing UCCE
  • Lesson 2: Unified CCE Architecture and Components
  • Lesson 3: UCCE Terms, Routing and Additional Components
  • Lesson 4: Accessing UCCE Tools

CCE Configuration and Scripting Review

  • Lesson 1: Configuration Manager and Script Editor Review
  • Lesson 2: CTI Review
  • Lesson 3: Agent Skill Review
  • Lesson 4: Microapps and Media File Review
  • Lesson 5: Precision Routing Review
  • Lesson 6: Transfers and RONA Review
  • Lesson 7: Mobile Agents

Implementing Business Rules

  • Lesson 1: Advanced Scripting and Routing
  • Lesson 2: ICM Scripting Variables, Expressions, Formulas and Functions
  • Lesson 3: Creating an Administrative Script for Time of Day Routing
  • Lesson 4: Creating Feature Control Sets and Users
  • Lesson 5: Silent Monitoring and Recording

CCE VXML Solution

  • Lesson 1: Basic VXML Functionality
  • Lesson 2: Installing and Configuring VXML Solution
  • Lesson 3: Basic VXML SQL Database Lookup
  • Lesson 4: Exploring Courtesy Callback
  • Lesson 5: Agent Greeting

UCCE Outbound Option

  • Lesson 1: Outbound Option
  • Lesson 2: Configuring Outbound Option for Agent and IVR Campaigns

CCE Support Considerations

  • Lesson 1: Supporting UCCE
  • Lesson 2: Diagnostic Framework Suite
  • Lesson 3: UCCE Support
  • Lesson 4: Tracking an Agent Call Through the Database

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.