Assertieve Communicatie-vaardigheden voor IT'ers [A-AC]

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,8 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 7,8 (uit 94 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Assertieve Communicatie-vaardigheden voor IT'ers [A-AC]
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Sabine Meijer
DevOps Engineer
9
Assertieve Communicatie-vaardigheden voor IT'ers [A-AC]

"Ondanks de kleine groep is de training toch doorgegaan. Ik vond dat juist fijn, omdat er meer ruimte was om te oefenen en te focussen op het probleem. En ook fijn om fouten te mogen maken. Ik vond het erg leerzaam!" - 05-02-2020 14:46

"Ondanks de kleine groep is de training toch doorgegaan. Ik vond dat juist fijn, omdat er meer ruimte was om te oefenen en te focussen op het… alles lezen - 05-02-2020 14:46

Startdata en plaatsen

computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
8 feb. 2021 tot 9 feb. 2021
placeZoetermeer (Centrum West 21)
3 mrt. 2021
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
16 mrt. 2021 tot 17 mrt. 2021
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
7 apr. 2021
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
19 mei. 2021 tot 20 mei. 2021
placeGroningen (Helperpark 296)
2 jun. 2021
placeZoetermeer (Centrum West 21)
23 jun. 2021
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
25 aug. 2021
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
11 okt. 2021 tot 12 okt. 2021
placeGroningen (Helperpark 296)
22 nov. 2021
placeZoetermeer (Centrum West 21)
28 dec. 2021

Beschrijving

  • Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.

Bij Global Knowledge worden de klassikale trainingen gegeven door trainers die ook werkelijk expertise hebben: hooggekwalificeerde instructeurs die allen een pedagogische achtergrond hebben en hun praktijkervaring meenemen naar het klaslokaal. Trainers bij Global Knowledge hebben oog voor de persoonlijke leerstijlen om zo de trainingservaring van de cursisten te optimaliseren.

OVERVIEW

Meewerken is goed. Maar grenzen aangeven, ‘nee’ zeggen en voor jezelf opkomen is minstens zo belangrijk. Deze training helpt je comfortabel, zelfverzekerd en effectief ‘nee’ te zeggen, zonder achteraf een schuldgevoel te krijgen. Je leert onderscheid te maken tussen de drie basisposities: passief, assertief en agressief.

OBJECTIVES

Na afloop van de cursus kunt u:

  • Uitdrukken wat u wilt en opkomen voor uw rechten
  • Misverstanden en conflicten voorkomen
  • Zelfondermijnend gedrag overwinnen
  • De kwaliteit van uw communicatie met anderen verbeteren

AUDIENCE

  • Managers, IT Professionals, supervisors,en project leiders.
  • Administratieve assistenten en office-coordinatoren.
  • Iedereen die asserti…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Assertiviteit, Communiceren, Communicatieve vaardigheden, Feedback geven en ontvangen en Omgaan met weerstand.

  • Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.

Bij Global Knowledge worden de klassikale trainingen gegeven door trainers die ook werkelijk expertise hebben: hooggekwalificeerde instructeurs die allen een pedagogische achtergrond hebben en hun praktijkervaring meenemen naar het klaslokaal. Trainers bij Global Knowledge hebben oog voor de persoonlijke leerstijlen om zo de trainingservaring van de cursisten te optimaliseren.

OVERVIEW

Meewerken is goed. Maar grenzen aangeven, ‘nee’ zeggen en voor jezelf opkomen is minstens zo belangrijk. Deze training helpt je comfortabel, zelfverzekerd en effectief ‘nee’ te zeggen, zonder achteraf een schuldgevoel te krijgen. Je leert onderscheid te maken tussen de drie basisposities: passief, assertief en agressief.

OBJECTIVES

Na afloop van de cursus kunt u:

  • Uitdrukken wat u wilt en opkomen voor uw rechten
  • Misverstanden en conflicten voorkomen
  • Zelfondermijnend gedrag overwinnen
  • De kwaliteit van uw communicatie met anderen verbeteren

AUDIENCE

  • Managers, IT Professionals, supervisors,en project leiders.
  • Administratieve assistenten en office-coordinatoren.
  • Iedereen die assertieve communicatievaardigheden wil ontwikkelen.

NEXT STEP

Helder leren communiceren: http://www.globalknowledge.nl/cursussen/management_and_vaardigheden/professional_skills/gcce100.html

CONTENT

  • verschil tussen passief, assertief en agressief gedrag
  • verbaal en non-verbaal assertief opstellen
  • voorkomen van passief en agressief gedrag
  • assertief verzoeken doen en verzoeken weigeren
  • assertief nee zeggen
9
Gemiddeld cijfer voor Assertieve Communicatie-vaardigheden voor IT'ers [A-AC]
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Sabine Meijer
DevOps Engineer
9
Assertieve Communicatie-vaardigheden voor IT'ers [A-AC]

"Ondanks de kleine groep is de training toch doorgegaan. Ik vond dat juist fijn, omdat er meer ruimte was om te oefenen en te focussen op het probleem. En ook fijn om fouten te mogen maken. Ik vond het erg leerzaam!" - 05-02-2020 14:46

"Ondanks de kleine groep is de training toch doorgegaan. Ik vond dat juist fijn, omdat er meer ruimte was om te oefenen en te focussen op het… alles lezen - 05-02-2020 14:46

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.