ITIL v3 Capability: Operational Support and Analysis (OSA) + Examen [ITIL-OSA-90]

Type product
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,9 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 7,9 (uit 96 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

OVERVIEW

ITIL v3 Capability: Operational Support and Analysis (OSA) stream is targeted at delegates who will carry out ITIL processes on a day to day basis. This OSA course covers principles and processes that allow delegates to create an efficient and effective support offering for live services

  • Study online at your own pace
  • 90  days online access
  • Fully accredited
  • Includes videos, quizzes, exercises, study guides and official syllabus and sample exams
  • 10 Modules, divided into easy to absorb lessons
  • Study duration: 30 hours mandatory study, also 12 hours self-study with the Service Operation core volume is recommended (not included in the coursematerials).

 

OBJECTIVES

CONTENT

  • Introdu…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Practitioner, ITIL v3, ITIL Overzicht, ITIL Service Manager en ITIL Foundation.

OVERVIEW

ITIL v3 Capability: Operational Support and Analysis (OSA) stream is targeted at delegates who will carry out ITIL processes on a day to day basis. This OSA course covers principles and processes that allow delegates to create an efficient and effective support offering for live services

  • Study online at your own pace
  • 90  days online access
  • Fully accredited
  • Includes videos, quizzes, exercises, study guides and official syllabus and sample exams
  • 10 Modules, divided into easy to absorb lessons
  • Study duration: 30 hours mandatory study, also 12 hours self-study with the Service Operation core volume is recommended (not included in the coursematerials).

 

OBJECTIVES

CONTENT

  • Introduction to Operational Support and Analysis
  • OSA processes and functions:
    • Event Management
    • Incident Management
    • Request Fulfilment
    • Access Management
    • Problem Management
    • Service Desk
    • Technical Management
    • Application Management
    • IT Operations Management
  • Technology and implementation considerations
  • Preparing for the exam

 

  • Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.

Bij Global Knowledge worden de klassikale trainingen gegeven door trainers die ook werkelijk expertise hebben: hooggekwalificeerde instructeurs die allen een pedagogische achtergrond hebben en hun praktijkervaring meenemen naar het klaslokaal. Trainers bij Global Knowledge hebben oog voor de persoonlijke leerstijlen om zo de trainingservaring van de cursisten te optimaliseren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.