ITIL v3 Service Lifecycle: Continual Service Improvement (CSI) + Examen [ITIL-CSI-90]

Type product
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,9 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 7,9 (uit 96 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

OVERVIEW

The ITIL v3 Lifecycle stream is targeted at delegates who will manage and implement ITIL processes.
The Continual Service Improvement (CSI) e-learning course covers principles and processes that allow service providers to create services that meet business needs now and in the future, with minimum re-work.

  • Study online at your own pace
  • 90  days online access
  • Fully accredited
  • Includes videos, quizzes, exercises, study guides and official syllabus and sample exams
  • 19 easy to absorb lessons
  • Study duration: 21 hours mandatory study, also 21 hours self-study with the Continual Service Improvement core volume is recommended (not included in the coursematerials).

 

OBJECTIVES

CONTENT

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Practitioner, ITIL v3, ITIL Overzicht, ITIL Service Manager en ITIL Foundation.

OVERVIEW

The ITIL v3 Lifecycle stream is targeted at delegates who will manage and implement ITIL processes.
The Continual Service Improvement (CSI) e-learning course covers principles and processes that allow service providers to create services that meet business needs now and in the future, with minimum re-work.

  • Study online at your own pace
  • 90  days online access
  • Fully accredited
  • Includes videos, quizzes, exercises, study guides and official syllabus and sample exams
  • 19 easy to absorb lessons
  • Study duration: 21 hours mandatory study, also 21 hours self-study with the Continual Service Improvement core volume is recommended (not included in the coursematerials).

 

OBJECTIVES

CONTENT

  • CSI Course Introduction
  • Lesson 1 – Foundation Review Lesson
  • Lesson 2 – Service Management as a Practice
  • Lesson 3 – Introduction to CSI
  • Lesson 4 – CSI Principles Part 1
  • Lesson 5 – CSI Principles Part 2
  • Lesson 6 – The 7 Step Improvement Process
  • Lesson 7 – CSI Through the Lifecycle
  • Lesson 8 – Service Measurement
  • Lesson 9 – Metrics and Measurement
  • Lesson 10 – Return on Investment and the Business Case
  • Lesson 11 – Reporting, Service Level Management and the Business
  • Lesson 12 – Assessments and Benchmarking
  • Lesson 13 – Measurement and Reporting Frameworks and the Deming Cycle
  • Lesson 14 – Supporting Methods and Techniques
  • Lesson 15 – Organising for CSI
  • Lesson 16 – Critical Success Factors, Challenges and Risks
  • Lesson 17 – Implementing CSI
  • Lesson 18 – Technology Considerations
  • Lesson 19 – the Sample Exam

 

  • Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.

Bij Global Knowledge worden de klassikale trainingen gegeven door trainers die ook werkelijk expertise hebben: hooggekwalificeerde instructeurs die allen een pedagogische achtergrond hebben en hun praktijkervaring meenemen naar het klaslokaal. Trainers bij Global Knowledge hebben oog voor de persoonlijke leerstijlen om zo de trainingservaring van de cursisten te optimaliseren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.