Reporting Cisco Contact Center Enterprise [CCER]

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Reporting Cisco Contact Center Enterprise [CCER]

Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,8 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 7,8 (uit 122 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
28 jul. 2022 tot 29 jul. 2022
Toon rooster
event 28 juli 2022, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199328.1
event 29 juli 2022, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199328.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
28 jul. 2022 tot 29 jul. 2022
Toon rooster
event 28 juli 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL205892.1
event 29 juli 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL205892.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
28 jul. 2022 tot 29 jul. 2022
Toon rooster
event 28 juli 2022, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199328V.1
event 29 juli 2022, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199328V.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
18 aug. 2022 tot 19 aug. 2022
Toon rooster
event 18 augustus 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL205894.1
event 19 augustus 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL205894.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
15 sep. 2022 tot 16 sep. 2022
Toon rooster
event 15 september 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL210796.1
event 16 september 2022, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL210796.2
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
27 okt. 2022 tot 28 okt. 2022
Toon rooster
event 27 oktober 2022, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199329.1
event 28 oktober 2022, 09:00-17:00, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199329.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
27 okt. 2022 tot 28 okt. 2022
Toon rooster
event 27 oktober 2022, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199329V.1
event 28 oktober 2022, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199329V.2

Beschrijving

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

The Reporting Cisco Contact Center Enterprise (CCER) course provides an architectural overview of the Contact Center Enterprise (CCE) Solution components and deployment models. You will learn the end-to-end reporting solutions of CCE designed to assist customers and partners in the task of creating reports and managing disparate data sources. The course explains the nuances of analyzing and troubleshooting in various deployment scenarios: Designed Tier 2/Day 2 Support. The Cisco® Contact Center Enterprise (CCE) solution helps businesses deliver a connected digital experience, enabling you to provide contextual, continuous, and capability-rich journeys for your customers, across time…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Cisco Enterprise networks, Cisco, Cisco Network Technologies, Cisco Data Center en Cisco Data Center.

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

The Reporting Cisco Contact Center Enterprise (CCER) course provides an architectural overview of the Contact Center Enterprise (CCE) Solution components and deployment models. You will learn the end-to-end reporting solutions of CCE designed to assist customers and partners in the task of creating reports and managing disparate data sources. The course explains the nuances of analyzing and troubleshooting in various deployment scenarios: Designed Tier 2/Day 2 Support. The Cisco® Contact Center Enterprise (CCE) solution helps businesses deliver a connected digital experience, enabling you to provide contextual, continuous, and capability-rich journeys for your customers, across time and channels. The course teaches you the business application of the CCE solution providing the framework of interrelationship between both core and optional components required to configure the CCE solution.

OBJECTIVES

After completing this course, you should be able to:

  • Explain the Cisco Unified Intelligence Center including the benefits and features of the system and describe the high-level architecture of Cisco Unified Intelligence Center in the UCCE environment
  • Understand the Cisco Unified Intelligence Center administration console to perform Cisco Unified Intelligence Center administrative, maintenance and provisioning functions
  • Discuss the functional attributes of the Cisco Unified Intelligence Center
  • Customize Cisco Unified Intelligence Center Reports and Views

AUDIENCE

Administrators and Day 2 Support of a CIsco Contact Center Enterprise Deployment

CERTIFICATION

Recommended as preparation for the following exams:

  • TBC

 

CONTENT

Cisco Unified Intelligence Center Foundations

  • Cisco Unified Intelligence Center - Basics
  • Cisco Unified Intelligence Center - Deployment Models

Cisco Unified Intelligence Center Administration and Operations Console

  • Operations Console (OAMP) Console Introduction
  • Admin User Management

Cisco Unified Intelligence Center Attributes

  • Stock Reporting
  • Dashboard Features

Cisco Unified Intelligence Center Custom Reports and Views

  • Creating Views
  • Building Report Definitions

Labs

  • Exploring Cisco Unified Intelligence Center (CUIC) OAMP
  • Working with Stock Reports
  • Working with Dashboards
  • Value Lists and Collections
  • Exploring Supervisor Defaults
  • Using Groups
  • Editing Report Views Pt 1 of 2
  • Editing Report Views Pt 2 of 2
  • Report Definitions and Drilldowns
  • Create Custom Route Call Detail (RCD) Report Definition (Database Query) and Report
  • Value Lists and Drilldowns

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.