ServiceNow Adopting a Platform Owner Mindset [SNAPOM]

Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats

ServiceNow Adopting a Platform Owner Mindset [SNAPOM]

Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,6 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 7,6 (uit 156 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
13 jun. 2024 tot 14 jun. 2024
Toon rooster
event 13 juni 2024, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL232387.1
event 14 juni 2024, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL232387.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
19 aug. 2024 tot 20 aug. 2024
Toon rooster
event 19 augustus 2024, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233407.1
event 20 augustus 2024, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233407.2

Beschrijving

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

Learn to drive Platform value in the enterprise.

Adopting a Platform Owner Mindset is a 2-day business simulation workshop designed for anyone in a ServiceNow-related technical role who wants to learn how to make good strategic decisions and navigate pivotal moments in the ServiceNow journey of an enterprise as the best platform owners do.

Virtueel en Klassikaal™

Virtueel en Klassikaal™ is een eenvoudig leerconcept en biedt een flexibele oplossing voor het volgen van een klassikale training. Met Virtueel en Klassikaal™ kunt u zelf beslissen of u een klassikale training virtueel (vanuit huis of kantoor )of fysiek op locatie wilt volgen. De keuze is aan u! Cursisten die virtueel deeln…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ServiceNow, Projectmanagement, Cloud Computing, Xamarin en Netwerken (IT).

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

Learn to drive Platform value in the enterprise.

Adopting a Platform Owner Mindset is a 2-day business simulation workshop designed for anyone in a ServiceNow-related technical role who wants to learn how to make good strategic decisions and navigate pivotal moments in the ServiceNow journey of an enterprise as the best platform owners do.

Virtueel en Klassikaal™

Virtueel en Klassikaal™ is een eenvoudig leerconcept en biedt een flexibele oplossing voor het volgen van een klassikale training. Met Virtueel en Klassikaal™ kunt u zelf beslissen of u een klassikale training virtueel (vanuit huis of kantoor )of fysiek op locatie wilt volgen. De keuze is aan u! Cursisten die virtueel deelnemen aan de training ontvangen voor aanvang van de training alle benodigde informatie om de training te kunnen volgen.

OBJECTIVES

This non-technical program will benefit anyone from seasoned admins and developers to new platform owners who want to ensure they best position the ServiceNow platform to drive the most value for their enterprise. Learn the power skills and gain the situational experiences it takes to walk in the shoes of a great ServiceNow Platform Owner. Go beyond technical training with ServiceNow. The boundaries between business and technology are blurring, and ServiceNow professionals need to speak to the business better than ever to communicate the possibilities within the platform for achieving strategic objectives.

AUDIENCE

Anyone who is a ServiceNow platform user or owner and wants to increase adoption in the enterprise.

CONTENT

DAY ONE

Welcome and Virtual Check In

Capability Burst 1: Understand the Platform Owner Mindset

Business Simulation Introduction

Capability Burst 2: Time Allocation / Calendar Audit

Business Simulation Round 1

  • Ready the Roadmap (Moment 1)
  • Struggling with Adoption (Moment 2)
  • Requests, Requests, Requests (Moment 3)
  • Release Havoc (Moment 4)

Capability Burst 3: Design an Optimal Experience through Insights

DAY TWO

Capability Burst 4: Establish an Optimal Governance Model

Business Simulation Round 2

  • Test & Learn (Moment 5)
  • Loss of a Champion (Moment 6)
  • Breaking Down Siloes (Moment 7)
  • Monitoring Workflows (Moment 8)

Capability Burst 5: Manage Competing Priorities (role play)

Capability Burst 6: Develop an Uncommon Sense of Change

Capability Burst 7: Communicate Value (aka The Executive Mindset)

Business Simulation Round 3

  • Collaboration Station (Moment 9)
  • N-1 (Moment 10)
  • Sharing Value & Celebrating Success (Moment 11)

Final Results and Closing Activities

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: ServiceNow.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.