ServiceNow Human Resources (HR) Fundamentals [SNHRF]

Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats

ServiceNow Human Resources (HR) Fundamentals [SNHRF]

Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,6 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 7,6 (uit 156 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
22 mei. 2024 tot 23 mei. 2024
Toon rooster
event 22 mei 2024, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL232403.1
event 23 mei 2024, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL232403.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
3 jun. 2024 tot 4 jun. 2024
Toon rooster
event 3 juni 2024, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL232404.1
event 4 juni 2024, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL232404.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
20 jun. 2024 tot 21 jun. 2024
Toon rooster
event 20 juni 2024, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL232405.1
event 21 juni 2024, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL232405.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
1 jul. 2024 tot 2 jul. 2024
Toon rooster
event 1 juli 2024, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233422.1
event 2 juli 2024, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233422.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
18 jul. 2024 tot 19 jul. 2024
Toon rooster
event 18 juli 2024, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233423.1
event 19 juli 2024, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233423.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
29 jul. 2024 tot 30 jul. 2024
Toon rooster
event 29 juli 2024, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233424.1
event 30 juli 2024, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233424.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
13 aug. 2024 tot 14 aug. 2024
Toon rooster
event 13 augustus 2024, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233425.1
event 14 augustus 2024, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233425.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
5 sep. 2024 tot 6 sep. 2024
Toon rooster
event 5 september 2024, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233426.1
event 6 september 2024, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233426.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
23 sep. 2024 tot 24 sep. 2024
Toon rooster
event 23 september 2024, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233427.1
event 24 september 2024, 09:00-17:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL233427.2

Beschrijving

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

Learn the role of an HR Administrator in ServiceNow.

During this two-day interactive training course, you access the ServiceNow platform in your own student instance, which is a “safe sandbox” loaded with demo and test data. You will perform the duties of an HR Administrator working for a fictitious company. Lab exercises throughout the course allow you to work through real world, relevant scenarios to complete your duties. The class features lecture and group discussions, as well as extensive hands-on practice and reinforcement delivered in a variety of labs.

Virtueel en Klassikaal™

Virtueel en Klassikaal™ is een eenvoudig leerconcept en biedt een flexibele oplossing voor het volge…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ServiceNow, Human Resource Management (HRM), Projectmanagement, Cloud Computing en Arbeidsrecht.

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

Learn the role of an HR Administrator in ServiceNow.

During this two-day interactive training course, you access the ServiceNow platform in your own student instance, which is a “safe sandbox” loaded with demo and test data. You will perform the duties of an HR Administrator working for a fictitious company. Lab exercises throughout the course allow you to work through real world, relevant scenarios to complete your duties. The class features lecture and group discussions, as well as extensive hands-on practice and reinforcement delivered in a variety of labs.

Virtueel en Klassikaal™

Virtueel en Klassikaal™ is een eenvoudig leerconcept en biedt een flexibele oplossing voor het volgen van een klassikale training. Met Virtueel en Klassikaal™ kunt u zelf beslissen of u een klassikale training virtueel (vanuit huis of kantoor )of fysiek op locatie wilt volgen. De keuze is aan u! Cursisten die virtueel deelnemen aan de training ontvangen voor aanvang van de training alle benodigde informatie om de training te kunnen volgen.

OBJECTIVES

  • Review the ServiceNow HRSD solution and its capabilities
  • Configure HR Criteria, User criteria, HR Case templates, document templates, and HR Profiles
  • Define and manage HR Services, HR Service Catalogs, and Catalog Items
  • Manage content on the Employee Service Center and define which employees may access the content
  • Create HR Knowledge articles and learn about the Knowledge Management lifecycle
  • Explore Skills and how HR Cases are automatically assigned based on Skills and location
  • Learn about the security constraints that determine access to HR data
  • Gain practical knowledge of HR Case Management and HR surveys
  • Drill into results using Performance Analytics, reporting, and dashboards

AUDIENCE

The audience for this class includes HR Administrators, ServiceNow Administrators, and consultants who need to implement, configure, and administer ServiceNow HR Service Management.

CONTENT

Module 1

provides an overview of the HR Service Delivery (HRSD) application and how it is integrated in the ServiceNow platform. Participants will also learn about key features of the HRSD application. Optionally, participants may choose to review essential concepts of the ServiceNow platform.

Module 2

explores how groups, users, and roles provide contextual security in ServiceNow. Participants explore HR Skills in depth and discuss how Skills are used to automatically assign HR Cases. They also generate HR Profiles for multiple employees.

Module 3

participants learn about HR Cases, HR table structure, HR Document Templates, HR Services, and Bulk Cases. HR Services are the starting point for HR Case creation and define the table and the entire HR process for HR request fulfillment.

Module 4

details how employees engage with HR using the Employee Service Center, HR Service Catalog, and HR Knowledge bases. HR Knowledge bases allow employees to locate answers to their questions or find forms needed before asking HR for assistance. This reduces the amount of time HR spends answering routine questions and increases Case avoidance. Employees can also use the HR Catalog to submit requests directly from the Employee Service Center rather than calling or emailing HR. HR may also share targeted information with employees on the Employee Service Center using the Content Automation application.

Module 5

explores how to track HR progress using HR Dashboards, Reports, Performance Analytics, and HR Surveys. Participants explore ServiceNow’s reporting capabilities and initiate the data collection jobs needed for Performance Analytics. Participants also learn how to update and trigger surveys which allow employees to rate their satisfaction with HR.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.