Understanding Cisco Contact Center Enterprise Foundations [CCEF]

Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats

Understanding Cisco Contact Center Enterprise Foundations [CCEF]

Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,6 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 7,6 (uit 179 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
15 sep. 2025
Toon rooster
event 15 september 2025, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL236131.1
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
1 dec. 2025
Toon rooster
event 1 december 2025, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL240001.1
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
9 mrt. 2026
Toon rooster
event 9 maart 2026, 10:00-18:00, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL241890.1

Beschrijving

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

The Understanding Cisco Contact Center Enterprise Foundations (CCEF) course gives you an overview of the Cisco® Packaged Contact Center Enterprise (PCCE) and Unified Contact Center Enterprise solutions. You will gain an understanding of contact center basics and describe the available Cisco contact center solutions and intended target customers. You will also focus on the Cisco Contact Center Enterprise (CCE) family of products and explore key features and functionality of the solution including architecture, major system components, and tools used for administration and reporting. This course is the foundation for additional courses required to deploy, configure, support, and troub…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Cisco Enterprise networks, Cisco, Cisco Network Technologies, Cisco Data Center en Cisco Unified.

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

The Understanding Cisco Contact Center Enterprise Foundations (CCEF) course gives you an overview of the Cisco® Packaged Contact Center Enterprise (PCCE) and Unified Contact Center Enterprise solutions. You will gain an understanding of contact center basics and describe the available Cisco contact center solutions and intended target customers. You will also focus on the Cisco Contact Center Enterprise (CCE) family of products and explore key features and functionality of the solution including architecture, major system components, and tools used for administration and reporting. This course is the foundation for additional courses required to deploy, configure, support, and troubleshoot Cisco CCE solutions.

OBJECTIVES

After completing this course, you should be able to:

  • Provide a high-level overview of the Cisco Contact Center portfolio
  • List the key components within the Packaged Contact Center Enterprise (PCCE) architecture and their functions
  • Describe how calls flow through PCCE using appropriate terms and naming conventions
  • Introduce the tools used in the configuration, scripting, reporting and support of a PCCE deployment
  • Identify advanced features available within the PCCE solution

AUDIENCE

Anyone requiring an understanding of the Cisco Contact Center Enterprise solution

CERTIFICATION

Recommended as preparation for the following exams:

  • There is no exam currently aligned to this course

NEXT STEP

 

CONTENT

Introduction to CCE

  • Cisco Contact Center Basics
  • Cisco Contact Center Fundamentals

Functionality of PCCE Components

  • Public Switched Telephone Network (PSTN) and Voice Gateways
  • Cisco Unified Border Element (CUBE)

Terms and Naming Conventions Used in CCE

  • CCE Access Environment
  • CCE Routing Configuration

Access Tools Available in CCE

  • Single Pane of Glass (SPOG)
  • Cisco Intelligent Contact Management (ICM) Configuration Manager

Discovering CCE Features Beyond Default

  • Agent Management
  • Agent Efficiency

Labs

  • This class does not have any labs.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.