HBO Consumentengedrag (op afstand)

Tijdsduur
Logo van Go2Lean
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Go2Lean heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting. De korting wordt als volgt berekend:

1e module: volledige prijs
2e module:  5%  korting
3e module: 10% korting
4e module: 15% korting
5e module: 20% korting
6e module: t/m 10e 25% korting

 Voorwaarden:

  • Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
  • De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
  • De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
  • De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.

In deze module wordt er aandacht besteed aan de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en sociale media, maar ook onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping komen aan de orde. Maatschappelijke ontwikkelingen en trends plus het toekomstig consumentengedrag zijn volledig opgenomen in deze opleiding met praktijkvoorbeelden en praktijkcases. Er wordt een inventarisatie geboden van allerlei ontwikkelingen die zich gelijktijdig manifesteren en waarvan de combinatie oneindig veel nieuwe marketingmogelijkheden inhoudt. Deze praktijkgerichte module is met name geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers die zich dagelij…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Neuromarketing, Consumentengedrag, Online marketing, SEO en Innovatieve marketing.

Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting. De korting wordt als volgt berekend:

1e module: volledige prijs
2e module:  5%  korting
3e module: 10% korting
4e module: 15% korting
5e module: 20% korting
6e module: t/m 10e 25% korting

 Voorwaarden:

  • Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
  • De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
  • De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
  • De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.

In deze module wordt er aandacht besteed aan de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en sociale media, maar ook onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping komen aan de orde. Maatschappelijke ontwikkelingen en trends plus het toekomstig consumentengedrag zijn volledig opgenomen in deze opleiding met praktijkvoorbeelden en praktijkcases. Er wordt een inventarisatie geboden van allerlei ontwikkelingen die zich gelijktijdig manifesteren en waarvan de combinatie oneindig veel nieuwe marketingmogelijkheden inhoudt. Deze praktijkgerichte module is met name geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers die zich dagelijks bezighouden met inspelen op consumentengedrag. De module is niet alleen geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers, maar ook voor managers die direct en indirect te maken hebben met consumentengedrag. Het geleerde breng je direct in de praktijk, door middel van het opstellen van een verbeterplan. eel marketing- & communicatiemedewerkers en managers hebben deze opleiding reeds succesvol gevolgd.

Waarom Go2Lean?

  • Gewaardeerde studie door werkgevers
  • 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
  • Persoonlijke begeleiding
  • Goede combinatie tussen theorie en praktijk
  • Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
  • CRSVG-gecertificeerd
  • Unieke 5-L leermethodiek

Doelgroep

Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere marketing- en communicatiemedewerker en manager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van consumentengedrag. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in het optimaliseren en kunnen sturen op consumentengedrag.  

Vooropleiding

Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.

Studiewijze

De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.

Studievoorbereiding

Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.

Studiemateriaal

Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.

 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.