Goeroemarketing Blauwdruk (meer klanten voor coaches)

Type product
Niveau

Goeroemarketing Blauwdruk (meer klanten voor coaches)

goeroemarketing
Logo van goeroemarketing

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

"Ontdek hoe je eenvoudiger klanten in je coachingpraktijk krijgt met minder moeite"

Onderwerp: Heb jij moeite om je te onderscheiden van andere coaches?

Beste coach,

  • Heb je te weinig klanten in je coachingpraktijk?
  • Heb je moeite om goed uit te leggen wat je precies voor een coachee kunt betekenen?
  • Ben je op zoek naar een slimme manieren om je te onderscheiden, maar weet je niet precies hoe?
  • Heb je het gevoel dat het internet kansen voor je biedt als coach maar weet je niet precies hoe je dit aan moet pakken?

"Onderzoek van de Landelijke Vereniging van Supervisie en Coaching blijkt dat 80% van de coaches een deeltijdbaan heeft en niet rond komt". 

Als coach heb je jouw passie gevo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Mindfulness, Vitaliteit, Zelfbewustzijn, NLP en Yoga.

"Ontdek hoe je eenvoudiger klanten in je coachingpraktijk krijgt met minder moeite"

Onderwerp: Heb jij moeite om je te onderscheiden van andere coaches?

Beste coach,

  • Heb je te weinig klanten in je coachingpraktijk?
  • Heb je moeite om goed uit te leggen wat je precies voor een coachee kunt betekenen?
  • Ben je op zoek naar een slimme manieren om je te onderscheiden, maar weet je niet precies hoe?
  • Heb je het gevoel dat het internet kansen voor je biedt als coach maar weet je niet precies hoe je dit aan moet pakken?

"Onderzoek van de Landelijke Vereniging van Supervisie en Coaching blijkt dat 80% van de coaches een deeltijdbaan heeft en niet rond komt". 

Als coach heb je jouw passie gevonden en wil je graag anderen begeleiden met hun probleem. Je merkt echter dat het je moeite kost om goed uit te leggen wat je voor anderen kunt betekenen.

Hierdoor vindt je het lastig om op bijeenkomsten nieuwe klanten te krijgen en ondervindt je zo nu en dan telefoonangst bij het plegen van acquisitie.

Je ziet dagelijks nieuwe coaches erbij komen en je weet dat het internet mogelijkheden voor je biedt. Je bent alleen helemaal niet technisch aangelegd.

Door het internet wordt het veel eenvoudiger om je klanten te bereiken en het goede nieuws is hoe minder technisch je bent aangelegd hoe meer je je kunt bezighouden met de leuke dingen.

Ontdek in deze cursus hoe je meer klanten kunt krijgen voor je coachingpraktijk met minder moeite.

De inhoud van deze cursus is als volgt opgebouwd: 

1. KIES JE NICHE 

Hoe kies je een goede niche en zorg je voor een unieke boodschap? Ontdek hoe je dé expert in jou gekozen markt wordt. 

2. ONDERSCHEIDEN 

Hoe zorg je dat klanten jou kiezen uit al die coaches? Verhoog je expertstatus en je zult ook hogere prijzen kunnen vragen. 

3. BEREIK JE DOELGROEP

Moe van het uitdelen van visitekaartjes waar nooit iemand op reageert? Start direct met e-mailmarketing en kom in contact met de juiste klanten die niet alleen om de prijs vragen. 

4. PRESENTEER JE DIENST 

Hoe zorg je dat jouw dienstverlening als coach onderscheidend is? Hoe val je op tussen al die andere coaches? Maak een aanbieding die klanten niet kunnen weerstaan. 

5. KRIJG KLANTEN 

Hoe zorg je ervoor dat klanten jou vinden op het internet? Hoe zorg je ervoor dat zij contact met je opnemen, zonder dat je zelf de telefoon hoeft te pakken? 

6. DROOMERVARING 

Ontdek waarom je bij één product of dienst meer gaat beloven dan je waar kunt maken. Ontdek hoe je klanten een geweldig gevoel geeft en tegelijkertijd meervoudige bronnen van inkomsten hebt. 

7. KLANTRELATIES

Hoe zorg je dat je betere klantrelaties onderhoudt? Maak meer tijd voor jezelf of je gezin en koester tegelijkertijd de relaties met je klanten op automatische piloot.

"Deze aanbieding geldt t/m 30 september 2013"

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.