Customer Journey Workshop

Deze training is helaas verwijderd door GriDD customer experience. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Workshop
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Governance Opleiding voor Commissarissen & Bestuurders

Logo van Wagner | Governance
|META_INFO|

Governance Opleiding voor Commissarissen & Bestuurders Vanuit je rol als (aankomend) bestuurder of toezichthouder merk je, dat ook op het g…

check_box_outline_blank

Design Thinking

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Design thinking: de meest innovatieve merken ter wereld (Apple, Google en Tesla) gebruiken het, en de meest toonaangevende universiteiten (…

check_box_outline_blank

Customer Journey Mapping (training)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar he…

check_box_outline_blank

Excel – Gevorderd

Logo van CLS Computertrainingen
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Excel is het meest gebruikte rekenprogramma en tevens het hulpmiddel bij uitstek om op een gebruiksvriendelijke manier tabellen, grafieken …

check_box_outline_blank

Grip op Compliance / Corporate Governance

Logo van Alex van Groningen BV
|META_INFO|

Topdocenten Vincent Wanders en Annelies Hogenbirk onthullen hoe u kunt voldoen aan de groeiende regeldrift in Nederland, zonder dat dit ten…

check_box_outline_blank

Customer Journey Management (korte opleiding)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management: Customer Experience als strategie

Logo van Coniche Business School
|META_INFO|

Trends in Customer ExperienceDe basis van deze masterclass zijn de trends en ontwikkeling binnen Customer Experience. Van de steeds maar st…

check_box_outline_blank

Design Thinking

Logo van Emerce Academy
|META_INFO|

Design Thinking is een creatieve manier om te innoveren. Een iteratief proces voor het realiseren van nieuwe oplossingen en ideeën en de re…

check_box_outline_blank

Customer Journey - Dag

Logo van SRM
|META_INFO|

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten…

check_box_outline_blank

Customer Journey Design

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Korte beschrijving: Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes combineert om holistische en crossm…

starstarstarstarstar
Romana Berkhof
10
warning Customer Journey Workshop is niet meer beschikbaar

"Nicky legt duidelijk de stappen uit en komt met verfrissende inzichten. De workshop is zeker van belang geweest voor mijn organisatie. De workshop is toegankelijk, je kan jezelf uitdagen door zelf met zo veel mogelijk informatie te komen van je doelgroep. " - 05-03-2019 12:34

"Nicky legt duidelijk de stappen uit en komt met verfrissende inzichten. De workshop is zeker van belang geweest voor mijn organisatie. De wo… alles lezen - 05-03-2019 12:34

starstarstarstarstar_border
Desiree Mercan
Customer Experience Manager
8
warning Customer Journey Workshop is niet meer beschikbaar

"Leuke workshop en een gezellige sfeer! Interessant om te zien en te ervaren hoe je een goede customer journey in beeld brengt. Het heeft ervoor gezorgd dat ik de casus die ik had meegenomen van een andere kant kon bekijken." - 04-03-2019 12:51

"Leuke workshop en een gezellige sfeer! Interessant om te zien en te ervaren hoe je een goede customer journey in beeld brengt. Het heeft erv… alles lezen - 04-03-2019 12:51