Customer Journey Workshop

Tijdsduur
Trainer
Nicky Meijer
Startdatum en plaats
Logo van GriDD customer experience
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 GriDD customer experience heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 12 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Workshop
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Romana Berkhof
10
Customer Journey Workshop

"Nicky legt duidelijk de stappen uit en komt met verfrissende inzichten. De workshop is zeker van belang geweest voor mijn organisatie. De workshop is toegankelijk, je kan jezelf uitdagen door zelf met zo veel mogelijk informatie te komen van je doelgroep. " - 05-03-2019 12:34

"Nicky legt duidelijk de stappen uit en komt met verfrissende inzichten. De workshop is zeker van belang geweest voor mijn organisatie. De wo… alles lezen - 05-03-2019 12:34

Startdata en plaatsen

Utrecht, Rotsoord 9
5 sep. 2019
info Nog geen startgarantie
Utrecht, Rotsoord 9
13 dec. 2019
info Nog geen startgarantie

Beschrijving

Hoe zorg je voor een goede klantbeleving? Een goede start is om in kaart te brengen hoe jouw klanten in hun klantreis jouw product of dienst tegen komen en (zouden moeten) ervaren.

Waar wil je klant bepaalde informatie zien? Is dat voor al jouw stakeholders en klanten hetzelfde? Wanneer zijn ze verkocht of haken ze juist af? Zijn er kansen in de klantreizen om met je klanten te verbinden die je mogelijk op dit moment niet voldoende benut? Hoe kun je jouw klanten het beste helpen tijdens deze reis?
Allemaal vragen waar je een antwoord op zou kunnen vinden door klantreizen, oftewel customer journeys, overzichtelijk en visueel in kaart te brengen. Hoe je dat doet? Dat leer je in deze workshop!

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Digitale transformatie.

Hoe zorg je voor een goede klantbeleving? Een goede start is om in kaart te brengen hoe jouw klanten in hun klantreis jouw product of dienst tegen komen en (zouden moeten) ervaren.

Waar wil je klant bepaalde informatie zien? Is dat voor al jouw stakeholders en klanten hetzelfde? Wanneer zijn ze verkocht of haken ze juist af? Zijn er kansen in de klantreizen om met je klanten te verbinden die je mogelijk op dit moment niet voldoende benut? Hoe kun je jouw klanten het beste helpen tijdens deze reis?
Allemaal vragen waar je een antwoord op zou kunnen vinden door klantreizen, oftewel customer journeys, overzichtelijk en visueel in kaart te brengen. Hoe je dat doet? Dat leer je in deze workshop!

Wat leer je in deze workshop?

Verbeter je product en inkomsten door een geweldige klantbeleving aan te bieden. In deze workshop ga je aan de slag met je eigen product of dienst en breng je je verschillende customer journeys voor je doelgroepen in kaart om zo in te kunnen spelen op kansen en hen een betere ervaring te geven.

In een halve dag leer je de basistheorie rondom customer journeys, maar ga je vooral ook aan de slag met je eigen doelgroepen. Je gaat actief aan het werk en zal op een visuele manier in kaart brengen welke reis jouw klanten maken. Dit is geen training om bij achterover te leunen, maar om je handen uit je mouwen te steken zodat je weggaat met een resultaat dat je direct toe kunt passen.

Na afloop van de workshop:

  • Leer je hoe je een customer journey in kaart brengt
  • Beschik je over je eigen customer journeys voor een verbeterde klantervaring
  • Wordt het duidelijk hoe jij kan inspelen op de behoeften van de doelgroep
  • Weet je waar de mogelijke kansen liggen om de klantbeleving van je doelgroep te verbeteren

Voor wie is deze workshop bedoeld?

Deze workshop volg je als je je meer wilt verdiepen in hoe jouw doelgroep omgaat met jouw product of dienst, wat hun behoeften zijn en hoe je hierop in kan spelen. Dit is relevant voor marketing en communicatie doeleinden, maar eigenlijk voor iedereen die wil zorgen voor een optimale klantbeleving.

We kunnen ons ook voorstellen dat het waardevol is om met jouw afdeling of team deze workshop te volgen over jullie klanten, om daarbij met elkaar de discussie aan te gaan en gezamenlijk inzichten in kaart te brengen. Mail ons dan even om de mogelijkheden te bespreken.

Onze ervaring

Deze workshop is regelmatig gegeven met goede resultaten bij onze klanten. Wij hebben jarenlange ervaring met customer experience trajecten en digitale marketing. 

Praktische informatie

  • De workshop duurt een dagdeel.
  • De investering is €349,- per persoon, exclusief BTW en inclusief koffie, thee en wat lekkers.
  • Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.
  • De groep bestaat uit maximaal 12 personen.

Waar en wanneer?

Deze training vindt regelmatig plaats. Startdata staan vermeld hier op Springest. Andere data volgen of  zijn in overleg met deelnemers. Ook is het mogelijk om een training inhouse bij jouw organisatie te organiseren, dus neem vooral contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Om de training door te laten gaan zijn minimaal vijf deelnemers nodig. Je hoort daarom uiterlijk twee weken voor de trainingsdatum of de training doorgaat. Zo niet, dan vinden we daarvoor samen een oplossing. De voertaal van de training is Nederlands, tenzij er een Engelstalige deelnemer is en dan zal de training in het Engels gegeven worden.

Onze trainingen vinden plaats in Utrecht of Enschede. Beide locaties zijn goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer.

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Workshop
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar
Romana Berkhof
10
Customer Journey Workshop

"Nicky legt duidelijk de stappen uit en komt met verfrissende inzichten. De workshop is zeker van belang geweest voor mijn organisatie. De workshop is toegankelijk, je kan jezelf uitdagen door zelf met zo veel mogelijk informatie te komen van je doelgroep. " - 05-03-2019 12:34

"Nicky legt duidelijk de stappen uit en komt met verfrissende inzichten. De workshop is zeker van belang geweest voor mijn organisatie. De wo… alles lezen - 05-03-2019 12:34

starstarstarstarstar_border
Desiree Mercan
Customer Experience Manager
8
Customer Journey Workshop

"Leuke workshop en een gezellige sfeer! Interessant om te zien en te ervaren hoe je een goede customer journey in beeld brengt. Het heeft ervoor gezorgd dat ik de casus die ik had meegenomen van een andere kant kon bekijken." - 04-03-2019 12:51

"Leuke workshop en een gezellige sfeer! Interessant om te zien en te ervaren hoe je een goede customer journey in beeld brengt. Het heeft erv… alles lezen - 04-03-2019 12:51

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met GriDD customer experience, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.