Training Enterprise Engineering: organiseer het fundament voor een optimale klantbeleving

Tijdsduur
Nano training enterprise engineering gridd
Logo van GriDD effective information
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 GriDD effective information heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 9 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

GriDD effective information biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Utrecht

Beschrijving

In jouw organisatie is de klant koning. Je hebt een beeld bij wat de klantbeleving moet zijn als deze in aanraking komt met jouw producten en diensten. Maar nu? Hoe zorg je ervoor dat je jouw organisatie zo inricht en ontwerpt dat het ook mogelijk is om die klantbeleving te realiseren waardoor je concurrenten voorblijft?

Veel bedrijven stellen op papier hun klanten en klantbeleving centraal, maar dragen dat niet altijd volledig uit omdat bijvoorbeeld interne processen niet op orde zijn. In deze training vol praktijkvoorbeelden gaan we in op het verkrijgen van klantinzichten, relevante business modellen, het vormen van het juiste ecosysteem van partners en het ontwerpen van informatiestromen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

In jouw organisatie is de klant koning. Je hebt een beeld bij wat de klantbeleving moet zijn als deze in aanraking komt met jouw producten en diensten. Maar nu? Hoe zorg je ervoor dat je jouw organisatie zo inricht en ontwerpt dat het ook mogelijk is om die klantbeleving te realiseren waardoor je concurrenten voorblijft?

Veel bedrijven stellen op papier hun klanten en klantbeleving centraal, maar dragen dat niet altijd volledig uit omdat bijvoorbeeld interne processen niet op orde zijn. In deze training vol praktijkvoorbeelden gaan we in op het verkrijgen van klantinzichten, relevante business modellen, het vormen van het juiste ecosysteem van partners en het ontwerpen van informatiestromen om de klant zo goed mogelijk te kunnen bedienen.

Wat leer je in deze training?

In deze training leer je hoe je een bedrijf kunt ontwerpen gericht op het bieden van een excellente klantbeleving. Deze training richt zich op de bedrijfskundige en informatiekundige aspecten: business analyse, welke bedrijfsmodellen passen bij deze ambitie, welk ecosysteem van organisaties heb je nodig om de ambitie waar te kunnen maken, hoe bouw je zo’n ecosysteem op, welke informatiestromen en informatiesystemen zijn er nodig?

De training behandelt daarom ook methoden om de gewenste klantervaring vast te stellen en de benodigde veranderstappen vorm te geven.

Na afloop van de training:

  • Weet je hoe je vanuit gebruikersonderzoek de gewenste klantbeleving bepaalt
  • Kun je een ecosysteem van organisaties beschrijven om de gewenste klantbeleving te bieden
  • Kun je inzicht bieden in de informatiestromen en informatiesystemen die nodig zijn om de gewenste klantervaring te bieden
  • Ken je praktijkvoorbeelden van bedrijven die op deze manier opereren
  • Heb je handvatten om het geleerde in de praktijk te brengen

Voor wie is deze training bedoeld?

Ben of voel je je verantwoordelijk voor de groei van een bedrijf en/of het bedenken en opzetten van nieuwe proposities en businessmodellen waarbij de klant centraal staat? Dan is dit een training voor jou. De training is gericht op ondernemers, innovatiemanagers, groeimanagers, programmamanagers, veranderkundigen en mensen die binnen organisaties vernieuwing en klantgerichtheid nastreven. Dit is jouw training als je een ondernemer bent die je organisatie een stap verder wilt brengen of met de blik van een ontwerper wilt kijken naar de structuur, processen en ecosysteem om jouw klanten de gewenste ervaring te bieden. Vooral ook voor professionals in het MKB is deze training waardevol.

Onze ervaring

GriDD heeft ruime ervaring in het begeleiden van high tech, financiële organisaties en (semi-) overheid rond klantgerichtheid, het houden van gebruikersonderzoek en het ontwerpen van noodzakelijke informatiestromen. De training Enterprise Engineering is eerder succesvol verzorgd als onderdeel van een Post-HBO opleiding en binnen het bedrijfsleven.
Onze collega Robert Slagter is co-auteur van het boek 'Ruimte voor Mens en Organisatie – Visie en aanpak voor de digitale samenleving', dat mede aan de basis ligt van deze training.

Praktische zaken

  • De training duurt een dag
  • De trainingsdag start om 09.30u en eindigt om 16.30u.
  • De maximale groepsgrootte is 10 personen
  • Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.

Kernwoorden voor deze training
Customer experience, klantbeleving, klantervaring, organisatie, organisatiekunde, enterprise engineering, process design, procesontwerp, persona, customer journey, innovatiemanagement, change management, programmamanagement, MKB, ondernemers, bedrijfsmodellen, informatiemanagement, customer insight, customer data marketing, business analyse, 

Er zijn nog geen ervaringen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met GriDD effective information, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.