Van opleiden naar oplossen | HR | HRM | L&D | HRD | Leren
"Guus heeft een missie om de patronen in ons vakgebied te doorbreken. Met zijn enthousiasme en verhalen neemt hij je mee in zijn visie. Wil je geïnspireerd worden en handvatten krijgen om uit je opleidingsreflex te blijven dan ben je bij deze bijeenkomsten op de juiste plek. " - 18-12-2020 14:54
"Guus heeft een missie om de patronen in ons vakgebied te doorbreken. Met zijn enthousiasme en verhalen neemt hij je mee in zijn visie. Wil j… alles lezen - 18-12-2020 14:54
Dankjewel voor je review Britt!
- 18-12-2020 14:54Startdata en plaatsen
computer Online: 28 sep. 2023 tot 16 nov. 202310% korting Toon roosterevent 28 september 2023, 14:00-16:00, Online , Sessie 1 event 12 oktober 2023, 14:00-16:00, Online , Sessie 2 event 2 november 2023, 12:00-14:00, Online , Sessie 3 event 16 november 2023, 13:00-14:00, Online , Sessie 4 |
Beschrijving
Leer samen met L&D vakgenoten nog beter tot de kern van het vraagstuk te komen!
Herkenbaar?
Je klant ervaart een probleem, denkt te weten wat de oorzaak is en heeft de (leer)oplossing al verzonnen. Aan jou als L&D professionals de vraag om deze oplossing te organiseren.
Vaak voel aan je water dat de gevraagde oplossing het probleem niet gaat oplossen. Dus ga je op zoek naar de grondoorzaak van het probleem.
Dit ‘afpellen’ van de vraag is wellicht de meest cruciale vaardigheid die een learning & development professional moet bezitten om problemen écht op te lossen.
Toch stellen opleidingsprofessionals snel de vraag ‘wat moet er geleerd worden?’. Deze vraag bevat al een aanname, namelijk dat er…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Leer samen met L&D vakgenoten nog beter tot de kern van het vraagstuk te komen!
Herkenbaar?
Je klant ervaart een probleem, denkt te weten wat de oorzaak is en
heeft de (leer)oplossing al verzonnen. Aan jou als L&D
professionals de vraag om deze oplossing te organiseren.
Vaak voel aan je water dat de gevraagde oplossing het probleem niet
gaat oplossen. Dus ga je op zoek naar de grondoorzaak van het
probleem.
Dit ‘afpellen’ van de vraag is wellicht de meest cruciale
vaardigheid die een learning & development professional moet
bezitten om problemen écht op te lossen.
Toch stellen opleidingsprofessionals snel de vraag ‘wat moet er
geleerd worden?’. Deze vraag bevat al een aanname, namelijk dat er
iets geleerd moet worden.
‘Welk probleem lossen we op?’, dat is de centrale vraag!
In het leertraject: Van opleiden naar oplossen, word je beter in
het onderzoeken van de klantvraag met als doel de business impact
van L&D te vergroten.
"Guus heeft een missie om de patronen in ons vakgebied te doorbreken. Met zijn enthousiasme en verhalen neemt hij je mee in zijn visie. Wil je geïnspireerd worden en handvatten krijgen om uit je opleidingsreflex te blijven dan ben je bij deze bijeenkomsten op de juiste plek. " - 18-12-2020 14:54
"Guus heeft een missie om de patronen in ons vakgebied te doorbreken. Met zijn enthousiasme en verhalen neemt hij je mee in zijn visie. Wil j… alles lezen - 18-12-2020 14:54
Dankjewel voor je review Britt!
- 18-12-2020 14:54"Na elke training (blended) krijg ik energie (samen met direct toepasbare / nuttige HRD tools/methodieken en 'aanpakken') om aan de slag te gaan! Guus stelt mijn praktijk centraal en heeft een onuitputbare bron met best practises, stelt zich nieuwsgierig & onderzoekend op en smeedt alles samen met een flinke dosis humor! Absolute aanrader." - 25-11-2020 13:03
"Na elke training (blended) krijg ik energie (samen met direct toepasbare / nuttige HRD tools/methodieken en 'aanpakken') om aan de slag te … alles lezen - 25-11-2020 13:03
"Samen met een aantal collega's heb ik het traject 'Van opleiden naar oplossen' gevolgd. Sterk vond ik dat er impliciet en expliciet aandacht was voor zowel het gedachtegoed en het creëren van een zelfde taal, als de vertaling naar praktisch toepasbare modellen. Het gaf veel richting aan wat we (kunnen) doen en wat niet, en ook hoe we dat kunnen doen, op verschillende (organisatie)niveaus.
De begeleiding van Guus was erg prettig en helpend: toegankelijk, coachend, deskundig, ontspannen, met een goede energie.
Het traject heeft mij persoonlijk en ons als team veel goeds gebracht!" - 05-11-2020 10:47
"Samen met een aantal collega's heb ik het traject 'Van opleiden naar oplossen' gevolgd. Sterk vond ik dat er impliciet en expliciet aandacht… alles lezen - 05-11-2020 10:47
"De training Van Opleiden Naar Oplossen heeft mij echt aan het denken gezet. Je leert na te denken over issues in de organisatie en hoe die op te lossen d.m.v. een heldere analyse van dat issue. " - 07-07-2020 07:34
"De training Van Opleiden Naar Oplossen heeft mij echt aan het denken gezet. Je leert na te denken over issues in de organisatie en hoe die o… alles lezen - 07-07-2020 07:34
"De cursus van Opleiden naar oplossen van Guus van Deelen vond ik 3 x P: Prettig (qua toon) Praktisch (op de performance gericht) en Prettig prikkelend. Dank je wel Guus. " - 03-07-2020 10:18
"De cursus van Opleiden naar oplossen van Guus van Deelen vond ik 3 x P: Prettig (qua toon) Praktisch (op de performance gericht) en Prettig … alles lezen - 03-07-2020 10:18
"Praktisch, relevant en super leerzaam om met vakgenoten te sparren. Ik heb er mooie contacten aan overgehouden en pas zowel de denkwijze als een aantal van de praktische tools nog dagelijks toe. Kortom: aanrader! " - 03-07-2020 08:27
"Praktisch, relevant en super leerzaam om met vakgenoten te sparren. Ik heb er mooie contacten aan overgehouden en pas zowel de denkwijze als… alles lezen - 03-07-2020 08:27
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.