Service Level Agreements (SLA's) voor niet-juristen

Deze training is helaas verwijderd door Heliview Training. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

9
Gemiddeld cijfer voor Service Level Agreements (SLA's) voor niet-juristen
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Certified Outsourcing Specialist

Logo van International Management Forum (IMF)
|META_INFO|

De belangrijkste principes en concepten van outsourcing en regie Zonder een adequate regiefunctie is een efficiënte en effectieve outsourci…

check_box_outline_blank

ITIL® Capability Stream Service Offerings and Agreement

Logo van D-ICT Solutions
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Inhoud van de trainingIn deze opleiding komen de volgende onderwerpen aan bod:Het plannen van de hoofdactiviteiten voor de processen Servic…

check_box_outline_blank

ITIL® Service Offerings and Agreements

Logo van Pink Elephant
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

De training ITIL® Service Offerings and Agreements is een module voor professionals die te maken hebben met (commerciële) aanbiedingen en o…

check_box_outline_blank

Masterclass Service Level Agreements (SLA)

Logo van IT Management Group BV
|META_INFO|

Masterclass Service Level Agreements (Masterclass SLA) In de Masterclass Service Level Agreements leert u hoe u een professionele Service L…

check_box_outline_blank

ITIL® Service Design

Logo van Pink Elephant
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Het ontwerpen van services is belangrijk voor organisaties die werken volgens ITIL. Het continu verbeteren van services binnen de Service L…

check_box_outline_blank

Service Level Agreement (SLA)

Logo van ExplainiT
|META_INFO|

De contractvorm waarin de afspraken tussen een klant en een leverancier wordt vastgelegd is een Service Level Agreement (SLA). Hierin legge…

check_box_outline_blank

Masterclass Servicemonitoring

Logo van IT Management Group BV
|META_INFO|

Masterclass Servicemonitoring Centraal in deze masterclass staat het meten van uw IT organisatie op basis van uw bedrijfs- en beheerprocess…

check_box_outline_blank

Service Level Agreements in juridisch perspectief voor Contract Managers [SLA-CM]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
|META_INFO|

OVERVIEW Bij veel contracten behoren ook Service Level Agreements (SLA’s). De kwaliteit van die SLA’s is vaak wisselend. Ook per sector (b.…

check_box_outline_blank

SLA - service level agreements

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

Een SLA of “Service Level Agreement” formaliseert de afspraken tussen leverancier en klant. Deze afspraken omvatten de relevante kritische …

check_box_outline_blank

Maken van contracten

Logo van MarienburgGroep
|META_INFO|

Maken van contracten De cursus heeft tot doel de cursist inzicht te geven in de werking van het overeenkomstenrecht, specifiek voor de over…

starstarstarstarstar_half
Stien Jonker
Adviseur informatievoorziening
9
Service Level Agreements (SLA's) voor niet-juristen

"Door de ruime ervaring van de trainers in 2 dagen goed inzicht gekregen in de "do's & don'ts" van SLA's. Goede opbouw van de cursus: op de eerste dag lag de nadruk meer op de theorie, de tweede dag meer op oefenen. Leuk, informatief en praktijkgericht." - 15-09-2016 11:42

"Door de ruime ervaring van de trainers in 2 dagen goed inzicht gekregen in de "do's & don'ts" van SLA's. Goede opbouw van de cursus: op de e… alles lezen - 15-09-2016 11:42