Wervende offertes en aanbestedingen schrijven

Tijdsduur

Wervende offertes en aanbestedingen schrijven

Hendrikx Van der Spek
Logo van Hendrikx Van der Spek
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Hendrikx Van der Spek heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 8 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training

Hendrikx Van der Spek biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Brugge, Gent

Beschrijving

De ene offerte is de andere niet. U biedt wisselende diensten aan, de uitgangspositie verschilt telkens en elke klant heeft zijn eigen verwachtingen. Een goede offerte moet zich daarbij ook nog eens onderscheiden van de concurrentie. Als deelnemer aan de training krijgt u via een systema­tische methode inzicht en vaardigheid in het schrijven van offertes en aanbestedingsteksten. Daarbij is er veel aandacht voor die elementen die een offerte tot een winnende offerte kunnen maken: klantgerichtheid en de juiste argumentatie.

  • Hoe maakt u uw offertes wervend en overtuigend?
  • Zijn uw offertes te standaardiseren?
  • Hoe geeft u uw offertes een onderscheidende meerwaarde?

Voor wie?

Deze cursus …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Aanbesteden / Tenderen, Offertes schrijven, Schrijven, Inkoopmanagement en Overheidscommunicatie.

De ene offerte is de andere niet. U biedt wisselende diensten aan, de uitgangspositie verschilt telkens en elke klant heeft zijn eigen verwachtingen. Een goede offerte moet zich daarbij ook nog eens onderscheiden van de concurrentie. Als deelnemer aan de training krijgt u via een systema­tische methode inzicht en vaardigheid in het schrijven van offertes en aanbestedingsteksten. Daarbij is er veel aandacht voor die elementen die een offerte tot een winnende offerte kunnen maken: klantgerichtheid en de juiste argumentatie.

  • Hoe maakt u uw offertes wervend en overtuigend?
  • Zijn uw offertes te standaardiseren?
  • Hoe geeft u uw offertes een onderscheidende meerwaarde?

Voor wie?

Deze cursus is bedoeld voor iedereen die regelmatig offertes of aanbestedingsteksten schrijft:

  • zelfstandig ondernemers
  • adviseurs
  • verkoop- en marketingmedewerkers
  • accountmanagers
  • accountants

Wat leert u?

U krijgt inzicht in de succesfactoren van een goede offerte:

  • de indeling
  • de wervende kracht van offertes
  • heldere taal
  • klantgericht schrijven
  • argumentatie
  • risico’s van standaardteksten

Gratis nazorg

Ook na afloop van de training kunt u natuurlijk nog een beroep op ons doen. U kunt onze trainers altijd benaderen met vragen of bijvoorbeeld een zelfgeschreven tekst ter screening aan hen voorleggen. Gratis. Want nazorg is volgens ons onlosmakelijk verbonden met de training zelf.

Data

Wij verzorgen deze training als een open training voor individuele inschrijvingen, maar ook als twee uur durende één op één sessie met de trainer. Dit kan zowel op locatie als online. De data plannen wij in overleg. 

Hendrikx Van der Spek geeft trainingen op elk communicatiegebied: tekstschrijven (voor alle media), snellezen, presenteren, framing, argumenteren, gesprekstechniek, notuleren, spelling en grammatica. U kunt kiezen voor in-company, open training, e-learning of ander soort maatwerk. In elke training staan onze kernwaarden voorop:

  • No nonsense: communicatie moet duidelijk, helder en effectief zijn zonder overbodige franje. Zo communiceren we zelf ook.
  • Gedreven en enthousiast: we houden van ons vak en we zijn er goed in. We zijn bevlogen en enthousiast en een tikkeltje eigenwijs. Humor is vaak een verbindende factor.
  • Persoonlijk en betrokken: u staat centraal. We zoeken samen naar de vraag achter uw vraag en naar het passende antwoord. Dat kan bij elke klant anders zijn: maatwerk is standaard. Wij vinden persoonlijke binding met onze klanten belangrijk.
  • Veelzijdigheid en kwaliteit: we leveren kwaliteit, of het nu om trainingen, advies of teksten gaat. We hebben een compleet en veelzijdig pakket en hebben een antwoord op elke communicatievraag.
  • Deskundigheid en kennis: we zijn een kenniscentrum met ruimte voor verdieping en onderzoek. We streven ernaar binnen onze kerngebieden kennis te bundelen en publicaties tot stand te brengen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Hendrikx Van der Spek, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.