Gespreksleiding en modereren
"Compacte training met aansprekende voorbeelden en suggesties waarmee je uit de voeten kunt. Ook de eigen casuistiek is behandeld wat waardevol was. Ik heb deze training van Frits Bloemberg als leuk, interessant en heel nuttig ervaren!" - 03-11-2021 18:51
"Compacte training met aansprekende voorbeelden en suggesties waarmee je uit de voeten kunt. Ook de eigen casuistiek is behandeld wat waardev… alles lezen - 03-11-2021 18:51
Startdata en plaatsen
placeDen Haag 31 okt. 2023 |
Beschrijving
Het succesvol leiden van bijeenkomsten is een belangrijke vaardigheid in tal van beroepen en organisaties. Daarom introduceert Het Debatbureau een speciale training gespreksleiding. Leer van de experts hoe u een publieksprogramma, debat of andere activiteit in goede banen leidt! We bieden zowel incompany trainingen aan als open training voor individuele deelnemers. Via Springest kunt u zich voor deze open training inschrijven.
Natuurlijk werkt Het Debatbureau graag mee om uw activiteiten tot een succes te maken. Als u regelmatig bijeenkomsten organiseert of presenteert is het echter de moeite waard om hier ook zelf de juiste vaardigheden voor te ontwikkelen. Met de training gespreksleiding …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Het succesvol leiden van bijeenkomsten is een belangrijke vaardigheid in tal van beroepen en organisaties. Daarom introduceert Het Debatbureau een speciale training gespreksleiding. Leer van de experts hoe u een publieksprogramma, debat of andere activiteit in goede banen leidt! We bieden zowel incompany trainingen aan als open training voor individuele deelnemers. Via Springest kunt u zich voor deze open training inschrijven.
Natuurlijk werkt Het Debatbureau graag mee om uw activiteiten tot een succes te maken. Als u regelmatig bijeenkomsten organiseert of presenteert is het echter de moeite waard om hier ook zelf de juiste vaardigheden voor te ontwikkelen. Met de training gespreksleiding leert u om een aansprekend programma op te stellen, vol zelfvertrouwen voor een groep te staan en de juiste interactie tot stand te brengen. Of het nu gaat om een debat, presentatie of congres: met de training gespreksleiding wordt uw bijeenkomst een succes.
Programma
Deze praktijkgerichte training wordt aangepast aan uw wensen zodat u zoveel mogelijk relevante kennis en vaardigheden opdoet. We maken gebruik van aansprekende praktijkvoorbeelden en natuurlijk is er volop ruimte voor oefening. Onze trainingen voor gespreksleiders bevatten in ieder geval de volgende elementen:
- Het opstellen van een aansprekend programma
- Passende werkvormen, debatvormen en andere mogelijkheden voor interactie
- Het formuleren van prikkelende vragen en stellingen
- Zelfverzekerd voor een groep staan
- Houding, stemgebruik en non-verbale communicatie
- De gespreksleider als verbindende factor tussen sprekers, publiek en inhoud
- Begeleiden van interactie tussen sprekers en publiek
- Samenvatten, concluderen en afronden
- Persoonlijke vragen en feedback
Resultaat
Na afloop van de training zijn deelnemers in staat om zelfstandig een discussie, dialoog of debat op te starten en hierin de leiding te nemen. Dankzij hun kennis van werkvormen en interactieve elementen zorgen ze als gespreksleider voor een aansprekende bijeenkomst voor zowel sprekers als deelnemers. Ze staan sterk in hun schoenen en weten hun activiteiten tot een succes te maken voor zichzelf en hun gasten!
"Compacte training met aansprekende voorbeelden en suggesties waarmee je uit de voeten kunt. Ook de eigen casuistiek is behandeld wat waardevol was. Ik heb deze training van Frits Bloemberg als leuk, interessant en heel nuttig ervaren!" - 03-11-2021 18:51
"Compacte training met aansprekende voorbeelden en suggesties waarmee je uit de voeten kunt. Ook de eigen casuistiek is behandeld wat waardev… alles lezen - 03-11-2021 18:51
"Je leert modereren, sturen, aankondigen en stellingen bedenken. Gericht op extern publiek, niet voor interne bijeenkomsten. Prettige instructeurs die tijd voor je nemen. Programma zit goed in elkaar. Prijs is prima." - 24-06-2019 05:56
"Je leert modereren, sturen, aankondigen en stellingen bedenken. Gericht op extern publiek, niet voor interne bijeenkomsten. Prettige instruc… alles lezen - 24-06-2019 05:56
"Ik vond de training 'gesprekleiding en modereren' erg goed. De training was goed toegespits op die onderwerpen waar de cursisten zich verder in wilde ontwikkelen/ bekwamen. Hierbij een goede afwisseling van theorie/uitleg en oefening." - 18-06-2019 14:32
"Ik vond de training 'gesprekleiding en modereren' erg goed. De training was goed toegespits op die onderwerpen waar de cursisten zich verder… alles lezen - 18-06-2019 14:32
"Goede inhoudelijke training. Echt bedoeld voor beginners. Voor mensen wat meer ervaring en kennis over gesprekstechnieken iets minder relevant. Echter is het altijd fijn om te oefenen en feedback te ontvangen. " - 17-06-2019 08:05
"Goede inhoudelijke training. Echt bedoeld voor beginners. Voor mensen wat meer ervaring en kennis over gesprekstechnieken iets minder releva… alles lezen - 17-06-2019 08:05
"oefenen in één op één situatie was goed. Doordat we maar met 2 personen waren was het lastig om echt van anderen te leren en door andere deelnemers geinspireerd te worden. " - 18-01-2018 09:11
"oefenen in één op één situatie was goed. Doordat we maar met 2 personen waren was het lastig om echt van anderen te leren en door andere dee… alles lezen - 18-01-2018 09:11
"Als ondernemer heb ik dagelijks gesprekken met huidige en toekomstige klanten. Leren hoe overtuigingstechnieken beter kunnen worden toegepast was voor mij een eye-opener. Trainer was van goede kwaliteit en gaf veel tips mee waar ik in de praktijk wat aan heb." - 03-01-2018 13:20
"Als ondernemer heb ik dagelijks gesprekken met huidige en toekomstige klanten. Leren hoe overtuigingstechnieken beter kunnen worden toegepas… alles lezen - 03-01-2018 13:20
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.