Verras je klant

Type product
Tijdsduur

Verras je klant

het Klantenbedrijf
Logo van het Klantenbedrijf

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Wie bepaalt of jullie bedrijf een succes is of niet? En wie bepaalt of het een succes blijft? Juist: jullie klant! In deze training staat - hoe kan het ook anders - jullie klant centraal. Het geheim van de zeven gouden regels voor het omgaan met klanten wordt onthuld... Hoe moet je omgaan met klanten? Hoe behoud je bestaande klanten? Hoe maak je van je klant een fan? Na afloop direct aan de slag met het verbeteren van de klantgerichtheid, zodat jullie uniek zijn in de ogen van de klant.

Over ons:

Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wie bepaalt of jullie bedrijf een succes is of niet? En wie bepaalt of het een succes blijft? Juist: jullie klant! In deze training staat - hoe kan het ook anders - jullie klant centraal. Het geheim van de zeven gouden regels voor het omgaan met klanten wordt onthuld... Hoe moet je omgaan met klanten? Hoe behoud je bestaande klanten? Hoe maak je van je klant een fan? Na afloop direct aan de slag met het verbeteren van de klantgerichtheid, zodat jullie uniek zijn in de ogen van de klant.

Over ons:

Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!

Trainen is ons vak en dat snappen we, daarin maken wij het verschil!

Het draait om resultaat in:

  • het verbeteren van vaardigheden
  • zelfvertrouwen vergroten
  • alert en scherp houden
  • inspelen op & omgaan met verandering
  • managen van verwachtingen
  • afspreken regels en procedures
  • formuleren doelstellingen
  • maken (actie)plannen
  • aanzetten creativiteit

Onze trainingen:

  • zijn bijzonder praktijkgericht en to-the-point
  • geven deelnemers energie, enthousiasme en nieuwe inzichten
  • spelen in op de actuele situatie binnen jullie organisatie
  • zijn een platform waar deelnemers zowel kennis en ervaringen halen als brengen
  • bieden verdieping op bestaande vaardigheden en kennis
  • laten medewerkers ervaren dat ‘het werkt!’
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.