Certified Helpdesk, Service Desk Professional, startmodule

Deze opleiding is helaas verwijderd door CAI opleidingen. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Duurzaamheidsadviseur

Logo van Laudius
|META_INFO|

Ben jij iemand die de laatste ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid altijd op de voet volgt? En lijkt het je interessant om ook and…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

ITIL® Intermediate: Service Transition (ook Live Online) examen verplicht!

Logo van D-ICT Solutions
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Inhoud van de trainingDeze training leert de principes en richtlijnen voor nieuwe en veranderde services en hoe deze naar de operationele o…

check_box_outline_blank

Hoe mensen beter te begrijpen | beïnvloeden, assertiviteit, motiveren, personeelsmanagement, management communicatie & verzuim |

Logo van Jacobs & van Rooij
|META_INFO|

Hoe mensen beter begrijpen Wij bieden u de mogelijkheid om het gedrag van mensen nader te bekijken in de management cursus Hoe mensen beter…

check_box_outline_blank

Training helpdesk- en supportwerk

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Klanttevredenheid is van goede aftersales afhankelijk. Een snelle, efficiënte en klantgerichte helpdesk- en supportafdeling draagt concreet…

check_box_outline_blank

Agile Scrum training

Logo van Scrum Company
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Wat is Scrum? Scrum helpt je om sneller betere resultaten te bereiken. Het vergroot de klantgerichtheid en zorgt voor meer werkplezier in t…

check_box_outline_blank

4 weken intensieve Spaans cursus in groep in Cusco

Logo van Proyecto Peru Centre
|META_INFO|

Onze meest populaire cursus is de Spaans groepscursus. Uniek met de maximale groepsgrootte van slechts van studenten voor optimale resultat…

check_box_outline_blank

a2 Helpdesk en suportmedewerkers

Logo van Calyx training & resultaatbegeleiding
|META_INFO|

Helpdesk en supportmedewerkers Het is heel gewoon dat iedereen in de telefoon klimt voor vragen en support. Vaak is de nood hoog en is al t…

check_box_outline_blank

ICT Communicatie Training (2-daagse groepstraining)

Logo van One2train
|META_INFO|

Aan de ene kant heb je medewerkers bij wie het communicatieve aspect een overduidelijk deel uitmaakt van hun functie, zoals bij de meeste c…

check_box_outline_blank

Citrix XenApp and XenDesktop 7.6 Helpdesk Support

Logo van @The Academy
|META_INFO|

Deze zeer op de praktijk gerichte training is bedoeld voor Service Desk medewerkers en stelt hen in staat om te troubleshooten en support t…