Communicatietrainingen
Beschrijving
Is het voor jou een probleem om anderen duidelijk te
maken wat je wilt? Heb je het gevoel dat je af en toe tegen je
grenzen aan loopt?
Werknemers in de zorg, maar ook particulieren vinden hier de strategieën
"Soms zeg ik iets wat ik niet zo bedoel"
"De anderen begrijpen me vaak niet"
"Ik zou graag met meer vertrouwen willen communiceren"
"Hoe kan ik nu duidelijk maken wat ik echt wil?"
We doen het de hele dag en het blijft lastig: communiceren. Hoe breng je je boodschap duidelijk en helder over? Luister je wel goed naar wat de ander zegt? Weet je wat jouw manier van communiceren is? Hoe kun je jouw zwakke kanten binnen je communicatiestijl verbeteren? Neem je wel verantwoordelijkheid voor jouw aandeel in communicatie? Kun je anderen rustig en opbouwend aanspreken?
De kern van ieder menselijk contact is goede en duidelijke communicatie. Of het nu privé of zakelijk is, wij functioneren beter als wi…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Is het voor jou een probleem om anderen duidelijk te
maken wat je wilt? Heb je het gevoel dat je af en toe tegen je
grenzen aan loopt?
Werknemers in de zorg, maar ook particulieren vinden hier de strategieën
"Soms zeg ik iets wat ik niet zo bedoel"
"De anderen begrijpen me vaak niet"
"Ik zou graag met meer vertrouwen willen communiceren"
"Hoe kan ik nu duidelijk maken wat ik echt wil?"
We doen het de hele dag en het blijft lastig: communiceren. Hoe breng je je boodschap duidelijk en helder over? Luister je wel goed naar wat de ander zegt? Weet je wat jouw manier van communiceren is? Hoe kun je jouw zwakke kanten binnen je communicatiestijl verbeteren? Neem je wel verantwoordelijkheid voor jouw aandeel in communicatie? Kun je anderen rustig en opbouwend aanspreken?
De kern van ieder menselijk contact is goede en duidelijke
communicatie. Of het nu privé of zakelijk is, wij functioneren
beter als wij ons zonder misverstanden begrijpelijk kunnen maken.
Dat geeft zelfvertrouwen, duidelijkheid en rust!
Het leuke is: goede communicatie kun je leren!Hintze Communicatie werkt met het principe "ervaringsgericht leren". Dat wil zeggen dat oefenen centraal staat. De werksituatie van de trainingsdeelnemer wordt als uitgangspunt genomen. Wij werken met praktijkgerichte voorbeelden en springen flexibel in op mogelijke knelpunten. En dat op een veilige en respectvolle manier.
Communicatietrainingen
Door middel van verbeterde communicatieve vaardigheden leren de
deelnemers om effectiever met zichzelf en anderen om te gaan.
Hintze Communicatie biedt o.a. de volgende
trainingen aan:
- De kracht van communiceren (de basis, feedback etc.)
- Effectief vergaderen (verhogen van effectiviteit en rendement)
- Effectief onderhandelen (win-win situatie)
- Effectief leidinggeven (coachen, delegeren, motiveren etc.)
- Time Management ("Hoe word ik baas van mijn eigen tijd?")
- Gesprekstechnieken (functioneringsgesprekken, slecht-nieuwsgeprekken etc.)
- Product Management
- Sales trainingen
Beoogde resultaten van de trainingen zijn onder andere een
verhoogde effectiviteit in het werkproces, tevreden werknemers die
zich meer met hun taken kunnen identificeren en minder fluctuatie
in je personeelsbestand.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.