Communicatietrainingen

Type product
Logo van Hintze Communicatie

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Is het voor jou een probleem om anderen duidelijk te maken wat je wilt? Heb je het gevoel dat je af en toe tegen je grenzen aan loopt?

Werknemers in de zorg, maar ook particulieren vinden hier de strategieën

"Soms zeg ik iets wat ik niet zo bedoel"
"De anderen begrijpen me vaak niet"
"Ik zou graag met meer vertrouwen willen communiceren"
"Hoe kan ik nu duidelijk maken wat ik echt wil?"

We doen het de hele dag en het blijft lastig: communiceren. Hoe breng je je boodschap duidelijk en helder over? Luister je wel goed naar wat de ander zegt? Weet je wat jouw manier van communiceren is? Hoe kun je jouw zwakke kanten binnen je communicatiestijl verbeteren? Neem je wel verantwoordelijkheid voor jouw aandeel in communicatie? Kun je anderen rustig en opbouwend aanspreken?

De kern van ieder menselijk contact is goede en duidelijke communicatie. Of het nu privé of zakelijk is, wij functioneren beter als wi…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefonische verkoop, Telefoneren, Verkoopmethoden, Verkoopstrategie en Verkoopgesprek.

Is het voor jou een probleem om anderen duidelijk te maken wat je wilt? Heb je het gevoel dat je af en toe tegen je grenzen aan loopt?

Werknemers in de zorg, maar ook particulieren vinden hier de strategieën

"Soms zeg ik iets wat ik niet zo bedoel"
"De anderen begrijpen me vaak niet"
"Ik zou graag met meer vertrouwen willen communiceren"
"Hoe kan ik nu duidelijk maken wat ik echt wil?"

We doen het de hele dag en het blijft lastig: communiceren. Hoe breng je je boodschap duidelijk en helder over? Luister je wel goed naar wat de ander zegt? Weet je wat jouw manier van communiceren is? Hoe kun je jouw zwakke kanten binnen je communicatiestijl verbeteren? Neem je wel verantwoordelijkheid voor jouw aandeel in communicatie? Kun je anderen rustig en opbouwend aanspreken?

De kern van ieder menselijk contact is goede en duidelijke communicatie. Of het nu privé of zakelijk is, wij functioneren beter als wij ons zonder misverstanden begrijpelijk kunnen maken. Dat geeft zelfvertrouwen, duidelijkheid en rust!

Het leuke is: goede communicatie kun je leren!Hintze Communicatie werkt met het principe "ervaringsgericht leren". Dat wil zeggen dat oefenen centraal staat. De werksituatie van de trainingsdeelnemer wordt als uitgangspunt genomen. Wij werken met praktijkgerichte voorbeelden en springen flexibel in op mogelijke knelpunten. En dat op een veilige en respectvolle manier.

Communicatietrainingen

Door middel van verbeterde communicatieve vaardigheden leren de deelnemers om effectiever met zichzelf en anderen om te gaan. Hintze Communicatie biedt o.a. de volgende trainingen aan:

  • De kracht van communiceren (de basis, feedback etc.)
  • Effectief vergaderen (verhogen van effectiviteit en rendement)
  • Effectief onderhandelen (win-win situatie)
  • Effectief leidinggeven (coachen, delegeren, motiveren etc.)
  • Time Management ("Hoe word ik baas van mijn eigen tijd?")
  • Gesprekstechnieken (functioneringsgesprekken, slecht-nieuwsgeprekken etc.)
  • Product Management
  • Sales trainingen


Beoogde resultaten van de trainingen zijn onder andere een verhoogde effectiviteit in het werkproces, tevreden werknemers die zich meer met hun taken kunnen identificeren en minder fluctuatie in je personeelsbestand.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.