Customer Delight in vijf stappen

Type product
Logo van HOBP
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 HOBP heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 95 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Volg nu Customer Delight in vijf stappen en heb een jaar lang gratis toegang tot HP/de Tijd en nog 700+ andere cursussen en media op HOBP zakelijk leren.

Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak een onverschillige klant, die gemakkelijk overstapt en de organisatie niet zal aanbevelen. Vandaar dat organisaties de lat hoger leggen, ze streven naar Customer Delight.
Ze streven naar enthousiaste klanten, of op zijn oud-Nederlands begeesterde klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een 10 geven.

Dat dit streven van organisaties geen utopie maar werkelijkheid is, ook in Nederland, blijkt …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing, Online marketing, Marketing en Sales, Campagnes en Klachtenbehandeling.

Volg nu Customer Delight in vijf stappen en heb een jaar lang gratis toegang tot HP/de Tijd en nog 700+ andere cursussen en media op HOBP zakelijk leren.

Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak een onverschillige klant, die gemakkelijk overstapt en de organisatie niet zal aanbevelen. Vandaar dat organisaties de lat hoger leggen, ze streven naar Customer Delight.
Ze streven naar enthousiaste klanten, of op zijn oud-Nederlands begeesterde klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een 10 geven.

Dat dit streven van organisaties geen utopie maar werkelijkheid is, ook in Nederland, blijkt uit dit boek. Het beschrijft aan de hand van veel Nederlandse praktijkvoorbeelden hoe organisaties kunnen excelleren in klantgerichtheid om op deze wijze grote percentages enthousiaste klanten en een zeer hoge Net Promoter Score te realiseren.

Het boek presenteert een aanpak in vijf stappen, waarin een organisatie alle bedrijfsaspecten zo vormgeeft dat haar klanten elke keer weer een verrassende klantgerichtheid ervaren. De organisatie overtreft regelmatig hun verwachtingen. Het blijkt dat dit geen trucje is, maar een aanpak die echte klantgerichtheid in de vezels en het DNA van de organisatie inbouwt.

Customer Delight in vijf stappen is geschreven voor iedereen die morgen concreet aan de slag wil gaan met excellente klantgerichtheid. Of voor degenen die al op weg zijn, maar zaken nog verder willen verbeteren.

Competenties

klanten; klanttevredenheid; customer delight; klantervaringen; klantgerichtheid; NPS; Net Promotor Scor

HOBP® | 🗂 700+ online cursussen, audioboeken, media, assessments | 🇳🇱 Taal: Nederlands | 🗓 Abonnement: 12 maanden | 🎯Vakgebieden: Taal, Marketing, Persoonlijke ontwikkeling, Communincatie, IT & projectmanagement, Internet, Business, Juridisch, HR en coaching | 📲 24/7, PC, mobiel, tablet

Onbeperkt leren doe je beter met HOBP®

De zakelijke leeromgeving van HOBP heeft naast een unieke selectie van ruim 700 online trainingen ook een groot aanbod audioboeken, assessments en leerlijnen. Verder heb je direct toegang tot o.a. de Volkskrant, het Parool, het AD en HP/ deTijd. HOBP is daarmee Nederlands grootste aanbieder van online zakelijke leermiddelen. 

Door de unieke samenwerking tussen Springest en HOBP® heb je voor slechts €295,- per jaar direct, 12 maanden toegang tot het hele leeraanbod op HOBP®

Informatie over het HOBP® onbeperkt leren abonnement op Springest

  • Abonnement 1 jaar onbeperkt online leren incl. certificaat bij afronden van cursussen
  • Leermiddelen (700+): Online cursussen, audioboeken, (persoonlijkheids)testen, e-books en meer.
  • Online media zoals HP/de Tijd, het Parool, het AD, de Volkskrant en dagblad Trouw.
  • 15 Nederlandse topopleiders en mediapartners op 1 portal samen met hoogwaardige content.
  • Vakgebieden: Taal, Marketing, Persoonlijke ontwikkeling, Communincatie, IT & projectmanagement, Internet, Business, Juridisch, HR en coaching etc. 
  • Zakelijke toepassingen zoals uitgebreide gebruikers dashboards

Start direct met leren en geef je carrière een boost!

HOBP® is lid van de NRTO en CRKBO

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.