Maak je naam onvergetelijk

Type product
Logo van HOBP
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 HOBP heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 95 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Volg nu Maak je naam onvergetelijk en heb een jaar lang gratis toegang tot HP/de Tijd en nog 700+ andere cursussen en media op HOBP zakelijk leren.

Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam?

In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Breintraining, Geheugentraining, Coaching, Aandacht & Detail en Werkdruk.

Volg nu Maak je naam onvergetelijk en heb een jaar lang gratis toegang tot HP/de Tijd en nog 700+ andere cursussen en media op HOBP zakelijk leren.

Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam?

In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt.

Met de methode in Maak je naam onvergetelijk vind je altijd de juiste naam. Je ontdekt bovendien hoe je de naam kunt gebruiken voor geslaagde marketingcampagnes en wat er allemaal wel en niet mag met namen.

Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Hij heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van merknamen en werkt voor diverse opdrachtgevers in binnen- en buitenland, zoals Zilveren Kruis, TUI en Leenbakker.

HOBP® | 🗂 700+ online cursussen, audioboeken, media, assessments | 🇳🇱 Taal: Nederlands | 🗓 Abonnement: 12 maanden | 🎯Vakgebieden: Taal, Marketing, Persoonlijke ontwikkeling, Communincatie, IT & projectmanagement, Internet, Business, Juridisch, HR en coaching | 📲 24/7, PC, mobiel, tablet

Onbeperkt leren doe je beter met HOBP®

De zakelijke leeromgeving van HOBP heeft naast een unieke selectie van ruim 700 online trainingen ook een groot aanbod audioboeken, assessments en leerlijnen. Verder heb je direct toegang tot o.a. de Volkskrant, het Parool, het AD en HP/ deTijd. HOBP is daarmee Nederlands grootste aanbieder van online zakelijke leermiddelen. 

Door de unieke samenwerking tussen Springest en HOBP® heb je voor slechts €295,- per jaar direct, 12 maanden toegang tot het hele leeraanbod op HOBP®

Informatie over het HOBP® onbeperkt leren abonnement op Springest

  • Abonnement 1 jaar onbeperkt online leren incl. certificaat bij afronden van cursussen
  • Leermiddelen (700+): Online cursussen, audioboeken, (persoonlijkheids)testen, e-books en meer.
  • Online media zoals HP/de Tijd, het Parool, het AD, de Volkskrant en dagblad Trouw.
  • 15 Nederlandse topopleiders en mediapartners op 1 portal samen met hoogwaardige content.
  • Vakgebieden: Taal, Marketing, Persoonlijke ontwikkeling, Communincatie, IT & projectmanagement, Internet, Business, Juridisch, HR en coaching etc. 
  • Zakelijke toepassingen zoals uitgebreide gebruikers dashboards

Start direct met leren en geef je carrière een boost!

HOBP® is lid van de NRTO en CRKBO

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.