Digital Strategy and Organisation
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Deze module verweeft twee concepten: digitale strategie en eco-sytemen. Tijdens de module worden beide concepten vanuit academisch en praktisch oogpunt onderzocht. Studenten nemen actief deel door in een tijdsbestek van zeven weken een casestudy te creëren. Er worden verschillende theorieën en praktijkvoorbeelden besproken en toegepast op hun cases. Als onderdeel van de cursus zullen verschillende IT-managers en IT-directeuren ingaan (b.v. Bol.com, PostNL, UWV, ProRail) op de uitdagingen en successen binnen en buiten hun eigen organisatie. Het doel is om een verandering van mindset te creëren, te beginnen met het denken in waardenetwerken in plaats van puur in geïsoleerde organisaties, en he…Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.