Toekomstbeelden en Conceptontwikkeling

Tijdsduur
Logo van Hogeschool Utrecht
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,9 Hogeschool Utrecht heeft een gemiddelde beoordeling van 7,9 (uit 40 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Hogeschool Utrecht biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Utrecht

Beschrijving

Soms hebben steden, wijken en buurten vooral een goed plan nodig. Dat zorgt voor enthousiasme, betrokkenheid en is een voorwaarde voor financiering. In deze masterclass kijk je naar vandaag met de bril van morgen: wat zorgt nou echt voor meerwaarde?

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Conceptontwikkeling, Marketing management, NIMA Marketing-C, Marketingstrategie en Design Thinking.

Soms hebben steden, wijken en buurten vooral een goed plan nodig. Dat zorgt voor enthousiasme, betrokkenheid en is een voorwaarde voor financiering. In deze masterclass kijk je naar vandaag met de bril van morgen: wat zorgt nou echt voor meerwaarde?

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.