Sociale media - van strategie tot plan van aanpak

Type product
Tijdsduur
Logo van Hogeschool Utrecht
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,9 Hogeschool Utrecht heeft een gemiddelde beoordeling van 7,9 (uit 40 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Je weet hoe je sociale mediakanalen inricht, berichten plaats je in een handomdraai. Dat is het probleem niet. Jouw uitdaging is de vraag hoe je met sociale media werkelijk impact maakt. Hoe je sociale netwerken zo benut dat ze een bijdrage leveren aan je organisatie- en communicatiedoelen. Tijd voor een reality check en een nuchtere benadering. Na deze cursus haal je meer uit zakelijke sociale media-accounts. Daar pluk je ook prive de vruchten van.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social media strategie, Social Media, Google Analytics, LinkedIn en Social Media Marketing.

Je weet hoe je sociale mediakanalen inricht, berichten plaats je in een handomdraai. Dat is het probleem niet. Jouw uitdaging is de vraag hoe je met sociale media werkelijk impact maakt. Hoe je sociale netwerken zo benut dat ze een bijdrage leveren aan je organisatie- en communicatiedoelen. Tijd voor een reality check en een nuchtere benadering. Na deze cursus haal je meer uit zakelijke sociale media-accounts. Daar pluk je ook prive de vruchten van.
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.