Leadership in Product Innovation (4 days)
Startdata en plaatsen
placeEindhoven 8 jun. 2023 tot 30 jun. 2023check_circle Startgarantie Toon roosterevent 8 juni 2023, 09:00-17:30, Eindhoven, Leadership in Product Innovation event 9 juni 2023, 09:00-17:30, Eindhoven, Leadership in Product Innovation event 29 juni 2023, 09:00-17:30, Eindhoven, Leadership in Product Innovation event 30 juni 2023, 09:00-17:30, Eindhoven, Leadership in Product Innovation |
Beschrijving
Onze opleidingen worden gegeven in nauwe samenwerking met vooraanstaande universiteiten: IBIS Universiteit van Amsterdam, TU-Delft, Universiteit Stuttgart, Universiteit Braunschweig en andere gerenommeerde partijen. Zowel vrije inschrijving als in-company. Theorie afgewisseld met een gezonde dosis praktijk, bij voorkeur uit de eigen werksituaties. Na de training ontvangt u ondersteuning in projecten door 1 jaar lang gratis deelname aan onze User Groups (4x per jaar). Tijdens deze User Groups wordt er samen met vakcollega's, medestudenten en de docenten gekeken naar (uw) vraagstukken in de praktijk.
High investments are done before the introduction of a new product. From then it can take years till the break-even point is reached, let alone financial targets as Gross Margin or Operating Profit.
Achieving short time to market and crossing the sales chasm are therefor crucial for success. This is what you will learn in this course.
But how do you achieve speed and business acumen in your innovation projects? There are so many gurus, buzz words and methodologies that claim to be the silver bullet for delivering better products faster to the market.
Just a few: Agile, Matrix Management, Lean Innovation, Minimum Viable product, Fuzzy Front End.
Each has its core value, sometimes however mor…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze opleidingen worden gegeven in nauwe samenwerking met vooraanstaande universiteiten: IBIS Universiteit van Amsterdam, TU-Delft, Universiteit Stuttgart, Universiteit Braunschweig en andere gerenommeerde partijen. Zowel vrije inschrijving als in-company. Theorie afgewisseld met een gezonde dosis praktijk, bij voorkeur uit de eigen werksituaties. Na de training ontvangt u ondersteuning in projecten door 1 jaar lang gratis deelname aan onze User Groups (4x per jaar). Tijdens deze User Groups wordt er samen met vakcollega's, medestudenten en de docenten gekeken naar (uw) vraagstukken in de praktijk.
High investments are done before the introduction of a new product. From then it can take years till the break-even point is reached, let alone financial targets as Gross Margin or Operating Profit.
Achieving short time to
market and crossing the sales
chasm are therefor crucial for success. This is
what you will learn in this course.
But how do you achieve speed and business acumen in your innovation
projects? There are so many gurus, buzz words and methodologies
that claim to be the silver bullet for delivering better products
faster to the market.
Just a few: Agile, Matrix Management, Lean Innovation,
Minimum Viable product, Fuzzy Front End.
Each has its core value, sometimes however more time is spent to prove one’s own right than to smartly combine the principles in an overall, business driven framework. And the latter you will learn!
The teachers have a pragmatic and no-nonsense approach and make things not unnecessarily complicated. They will share with you what works and what not. They have many years experience from the project trenches (in R&D, production, service innovation, product marketing and sales) in the Netherlands, the USA and Germany. Many best practices from High Tech, Automotive, MedTech and Biotech will be shared with you.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.