MBO Beroepsopleiding Eerste Medewerker Fastservice (niveau 3)

Tijdsduur

MBO Beroepsopleiding Eerste Medewerker Fastservice (niveau 3)

Holland Opleidingen Groep BV
Logo van Holland Opleidingen Groep BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Holland Opleidingen Groep BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 23 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Holland Opleidingen Groep BV biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Rotterdam, Utrecht, Venlo, Zwolle

Beschrijving

Wij zien dat mensen meer kunnen dan ze zelf denken.

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiekontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • 100% startgarantie van iedere opleiding
Een eerste medewerker fastservice werkt in een fastservicebedrijf, waar gasten relatief kort verblijven. Denk dan aan een cafetaria, strandpaviljoen, koffiezaak, lunchroom, pizza-afhaal en bezorgbedrijf of een cateringorganisatie. Gasten verwachten snelle, correcte en eenvoudige service. Je vervult een leidinggevende, coördinerende, opleidende, informerende, bewakende en faciliterende rol. Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van het werk en de resultaten van het hele team tijdens je dienst. Je  hebt een voorbeeldfunctie naar de medewerkers toe en delegeert fastservicewerkzaamheden aan (lerende) medewerkers. Je rapporteert dagelijks aan de manager of bedrijfsleider over het verloop van…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Hotelmanagement, HACCP, Revenue / Yield Management, Hospitality en Hotel Front Office.

Wij zien dat mensen meer kunnen dan ze zelf denken.

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiekontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • 100% startgarantie van iedere opleiding
Een eerste medewerker fastservice werkt in een fastservicebedrijf, waar gasten relatief kort verblijven. Denk dan aan een cafetaria, strandpaviljoen, koffiezaak, lunchroom, pizza-afhaal en bezorgbedrijf of een cateringorganisatie. Gasten verwachten snelle, correcte en eenvoudige service. Je vervult een leidinggevende, coördinerende, opleidende, informerende, bewakende en faciliterende rol. Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van het werk en de resultaten van het hele team tijdens je dienst. Je  hebt een voorbeeldfunctie naar de medewerkers toe en delegeert fastservicewerkzaamheden aan (lerende) medewerkers. Je rapporteert dagelijks aan de manager of bedrijfsleider over het verloop van je dienst en verschaft daarbij informatie over het functioneren van de verschillende medewerkers.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.