MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

Tijdsduur

MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

Holland Opleidingen Groep BV
Logo van Holland Opleidingen Groep BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Holland Opleidingen Groep BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 23 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Holland Opleidingen Groep BV biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Rotterdam, Utrecht, Venlo, Zwolle

Beschrijving

Wij zien dat mensen meer kunnen dan ze zelf denken.

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiekontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • 100% startgarantie van iedere opleiding
Als servicedeskmedewerker vervul je een onmisbare functie binnen de organisatie. Je dient informatieaanvragen af te handelen, verzoeken te volbrengen en storingen ad hoc op te lossen. Deze opleiding is bedoeld om je verder te ontwikkelen binnen dit vakgebied en daarbij te leren over management. Hoe geef je leiding aan een servicedesk? Naast inhoudelijk in te gaan over servicedeskmanagement, behandel je theorie omtrent communicatieve vaardigheden, werken met informatiemanagement, en werken in projecten. Door het volgen van deze opleiding kun je klantgericht werken, kun je prestaties meten en heb je inzicht in informatietechnologie.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: WordPress, Schrijven voor het web, Content management (CMS), SEO en Weblogs / Bloggen.

Wij zien dat mensen meer kunnen dan ze zelf denken.

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiekontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • 100% startgarantie van iedere opleiding
Als servicedeskmedewerker vervul je een onmisbare functie binnen de organisatie. Je dient informatieaanvragen af te handelen, verzoeken te volbrengen en storingen ad hoc op te lossen. Deze opleiding is bedoeld om je verder te ontwikkelen binnen dit vakgebied en daarbij te leren over management. Hoe geef je leiding aan een servicedesk? Naast inhoudelijk in te gaan over servicedeskmanagement, behandel je theorie omtrent communicatieve vaardigheden, werken met informatiemanagement, en werken in projecten. Door het volgen van deze opleiding kun je klantgericht werken, kun je prestaties meten en heb je inzicht in informatietechnologie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.