MHBO Servicedeskmedewerker

Tijdsduur

MHBO Servicedeskmedewerker

Holland Opleidingen Groep BV
Logo van Holland Opleidingen Groep BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Holland Opleidingen Groep BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 23 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Holland Opleidingen Groep BV biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Rotterdam, Utrecht, Venlo, Zwolle

Beschrijving

Wij zien dat mensen meer kunnen dan ze zelf denken.

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiekontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • 100% startgarantie van iedere opleiding
Ben jij vaak druk bezig met het oplossen en voorkomen van IT gerelateerde taken? Word jij direct gebeld als er een storing is en schiet jij te hulp bij storingen, moeilijkheden op de pc van collega's en alle internet perikelen? Gedurende deze opleiding leer je meer over servicedeskmanagement en informatiemanagement. Zo leer je onder andere hoe je informatietechnologie binnen de organisatie toe kunt passen, weet je hoe je verschillende informatieaanvragen af kunt handelen en heb je kennis van vaktermen als functionele systemen, kwaliteit, meten van prestaties en veiligheidsaspecten.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing, Eventmanagement, Online marketing, Marketing en Sales en Campagnes.

Wij zien dat mensen meer kunnen dan ze zelf denken.

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiekontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • 100% startgarantie van iedere opleiding
Ben jij vaak druk bezig met het oplossen en voorkomen van IT gerelateerde taken? Word jij direct gebeld als er een storing is en schiet jij te hulp bij storingen, moeilijkheden op de pc van collega's en alle internet perikelen? Gedurende deze opleiding leer je meer over servicedeskmanagement en informatiemanagement. Zo leer je onder andere hoe je informatietechnologie binnen de organisatie toe kunt passen, weet je hoe je verschillende informatieaanvragen af kunt handelen en heb je kennis van vaktermen als functionele systemen, kwaliteit, meten van prestaties en veiligheidsaspecten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.