MHBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

Tijdsduur

MHBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

Holland Opleidingen Groep BV
Logo van Holland Opleidingen Groep BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Holland Opleidingen Groep BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 23 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Holland Opleidingen Groep BV biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Rotterdam, Utrecht, Venlo, Zwolle

Beschrijving

Wij zien dat mensen meer kunnen dan ze zelf denken.

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiekontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • 100% startgarantie van iedere opleiding
Als servicedeskmedewerker schiet je te hulp bij vragen en problemen op  het gebied van ICT. Het is een heel specifiek beroep, waar je veel collega's mee van dienst kan zijn. Je bent onder ander verantwoordelijk voor het afhandelen van informatieaanvragen, het opzetten van een servicedesk of het leidinggeven aan een servicedesk. Gedurende deze opleiding komen onderwerpen als functionele systemen, informatietechnologie, intranet en internet aan bod. Ook leer je door het volgen van deze opleiding hoe je een servicedesk opzet, hoe je goed kunt luisteren, samenvatten en doorvragen en kun je sturen op kwaliteit. Na deze opleiding beschik je over een brede kennis op het gebied van servicedeskmanage…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij zien dat mensen meer kunnen dan ze zelf denken.

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiekontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • 100% startgarantie van iedere opleiding
Als servicedeskmedewerker schiet je te hulp bij vragen en problemen op  het gebied van ICT. Het is een heel specifiek beroep, waar je veel collega's mee van dienst kan zijn. Je bent onder ander verantwoordelijk voor het afhandelen van informatieaanvragen, het opzetten van een servicedesk of het leidinggeven aan een servicedesk. Gedurende deze opleiding komen onderwerpen als functionele systemen, informatietechnologie, intranet en internet aan bod. Ook leer je door het volgen van deze opleiding hoe je een servicedesk opzet, hoe je goed kunt luisteren, samenvatten en doorvragen en kun je sturen op kwaliteit. Na deze opleiding beschik je over een brede kennis op het gebied van servicedeskmanagement. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.