Workshop Professionele Klantcontacten

Type product

Workshop Professionele Klantcontacten

Holland Opleidingen Groep
Logo van Holland Opleidingen Groep
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Holland Opleidingen Groep heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 23 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Wij zien dat mensen meer kunnen dan ze zelf denken.

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiekontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • 100% startgarantie van iedere opleiding
Wil jij leren hoe je op professionele wijze klantcontact onderhoudt? Wil jij de klantenservice van jouw organisatie verbeteren? Tijdens deze workshop gaan we in op de verschillende verkooptechnieken die jouw organisatie gebruikt en welke alternatieven er zijn. Je leert hoe je koopsignalen kunt herkennen en hoe je hier op in kunt spelen en je oefent klantcontact via verschillende praktijkopdrachten. Gedurende de workshop ben je ook zelf actief met professionele klantcontacten door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast gaat worden in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basi…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij zien dat mensen meer kunnen dan ze zelf denken.

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiekontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • 100% startgarantie van iedere opleiding
Wil jij leren hoe je op professionele wijze klantcontact onderhoudt? Wil jij de klantenservice van jouw organisatie verbeteren? Tijdens deze workshop gaan we in op de verschillende verkooptechnieken die jouw organisatie gebruikt en welke alternatieven er zijn. Je leert hoe je koopsignalen kunt herkennen en hoe je hier op in kunt spelen en je oefent klantcontact via verschillende praktijkopdrachten. Gedurende de workshop ben je ook zelf actief met professionele klantcontacten door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast gaat worden in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van professionele klantcontacten.

Doelgroep


Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiskennis van professionele klantcontacten wil beheersen.  


Leerwijze


Bij Holland Opleidingen studeer je online in kleine groepen. Via een videoverbinding zoals Zoom/Skype of Microsoft Teams volg je de studiebijeenkomsten. De groepen zijn niet groter dan 8 personen waardoor er voor iedere cursist voldoende aandacht is. Via de online verbinding geven onze bevlogen en ervaren vakdocenten de studiebijeenkomsten met veel enthousiasme. Je maakt opdrachten, cases en wanneer je vragen hebt, kun je deze stellen aan de desbetreffende docent.


Voorbereiding


Het is raadzaam om je vooraf in het onderwerp te verdiepen, zodat je tijdens workshop de tijd optimaal kunt benutten om beschikbare theorie en je eigen praktijkvoorbeelden te kunnen opnemen. Ook is het belangrijk vooraf je persoonlijke leerdoelen te bepalen zodat je deze mee kunt nemen naar de workshop.


Diploma


Na actieve deelname aan deze workshop, ontvang je het officiële certificaat digitaal.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.