MBO Workshop - Klantgericht en servicegericht werken (Klassikale Studie) (Klassikale Studie)

Tijdsduur

MBO Workshop - Klantgericht en servicegericht werken (Klassikale Studie) (Klassikale Studie)

Holland Opleidingen - Klassikale Studie
Logo van Holland Opleidingen - Klassikale Studie
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,7 Holland Opleidingen - Klassikale Studie heeft een gemiddelde beoordeling van 7,7 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen
Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Leer tijdens de workshop klantgericht en servicegericht werken hoe je op de meest optimale manier aan de behoeften van de klant kunt voldoen. We behandelen de essentie van klant- en servicegericht werken, bespreken diverse klantspecifieke vereisten en oefenen hoe je op een passend niveau met de klant kunt communiceren. De workshop begint met een beknopte theoretische introductie, gevolgd door praktische toepassingen die gericht zijn op jouw werkomgeving. Na afloop van de workshop beschik je over een solide basis in klantgericht en servicegericht werken. Meld je nu aan en versterk je vaardigheden om klanten effectief te bedienen!

Wil jij leren en groeien met persoonlijke aandacht? Dan is Holl…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Servicegerichtheid, Klantgerichtheid, Conflicthantering, Persoonlijke effectiviteit en Effectief beïnvloeden.

Leer tijdens de workshop klantgericht en servicegericht werken hoe je op de meest optimale manier aan de behoeften van de klant kunt voldoen. We behandelen de essentie van klant- en servicegericht werken, bespreken diverse klantspecifieke vereisten en oefenen hoe je op een passend niveau met de klant kunt communiceren. De workshop begint met een beknopte theoretische introductie, gevolgd door praktische toepassingen die gericht zijn op jouw werkomgeving. Na afloop van de workshop beschik je over een solide basis in klantgericht en servicegericht werken. Meld je nu aan en versterk je vaardigheden om klanten effectief te bedienen!

Wil jij leren en groeien met persoonlijke aandacht? Dan is Holland Opleidingen Groep de opleider die je zoekt. Jouw persoonlijke leerproces staat bij ons centraal. Tijdens een workshop word je van het begin tot het einde optimaal begeleid. Holland Opleidingen - Klassikale Studie is dé klassikale opleider voor mensen die zich willen blijven ontwikkelen. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen praktijksituaties wordt de workshop gericht op de eigen werksituatie. Op 78 locaties in Nederland wordt deze workshop verzorgd.

Voor wie?

Deze workshop is samengesteld voor iedereen die wil leren om klant- en servicegericht te werken.

Vooropleiding

Holland Opleidingen Groep heeft voor het volgen van deze workshop geen specifieke eisen gesteld aan jouw vooropleiding. Indien je twijfelt over het instapniveau, dan kun je contact opnemen met onze afdeling advies & voorlichting.

Voorbereiding

Voor het volgen van deze workshop is er geen studievoorbereiding vereist.

Leerdoelen

.

Programma

Tijdens deze workshop worden de verschillende onderwerpen behandeld. Alle onderwerpen binnen deze workshop zorgen gezamenlijk voor de gewenste kennis en vaardigheden.

Inhoud van Module 1

  • Achtergronden van klantgericht en servicegericht werken
  • Klantspecificaties vaststellen
  • Gewenst serviceniveau afstemmen op bedrijfsbeleid
  • Sturen op prestatie indicatoren

Certificaat

Het volgen van de workshop MBO Workshop - Klantgericht en servicegericht werken geeft jou de mogelijkheid om het certificaat te behalen:

  • MBO Workshop - Klantgericht en servicegericht werken

Als je effectief hebt deelgenomen aan deze workshop, ontvang je het officiële certificaat van Holland opleidingen Groep en wordt je opgenomen in ons register.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Er zijn nog geen ervaringen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.